hvorre Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Okkey, min gamle iPod Nano har hand-to-hand combat med Mannen med ljåen om dagen, og jeg vurderer sterkt å gp til annskaffelse av en ny musikkavspiller, men en med stor nok skjerm til å se film på. Valget står derfor mellom: 1: En ny iPod Touch 8GB 2: Minnebrikke 16 GB til PSP 3: Noe å anbefale? Kan nevne noen kriterier jeg har: Lagringsplass: 8GB + Skjermstørrelse: Ikke noe mindre enn på en iPod Touch i allefall(dette er grunnen til at jeg kun har to reelle alt.) Batterilevetid: God nok til å vare gjennom noen filmer/timer med musikk Filformater: Det meste, men helst Mp3 Grunnen til at jeg spør dere er at jeg er litt usikker på kvaliteten på iPoden, men også funksjonaliteten på PSPen. Noen som har erfaring med bruk av PSP som bærbar mp3-spiller, og som kan gi litt råd til hva jeg skal velge? Mener det beste valget, sånn prismessig er PSPen. 16 gig for 800/900 kr er ekstremt billig i forhold til iPoden... Endret 5. mars 2009 av hvorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ettersom de to er de eneste alternativene dine når bruksområdet er film og musikk, går jeg ut fra at du ikek har den fjerneste analse hva som faktisk finnes. Kom med noen konkrete kriterer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068049 ) istedet, det finnes ikke noe som er "best" for alle, spesielt ikke når du ikke har peiling på alternativene Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Anbefaler f.eks Onda eller Ramos, veldig gode spillere Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er du foresten innterresert i småprogram og wlan?????? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Er du foresten innterresert i småprogram og wlan?????? Om du sikter til PSP'en, så ja! Digger egentlig software-gadgets til PSP'en... Lenke til kommentar
radalf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Sorry for at jeg går helt off-topic nå, men hvorfor er denne spilleren så billig hos komplett.no? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340036 Endret 16. mars 2009 av radalf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå