Gå til innhold

Ny musikk/filmavspiller: iPod Touch eller PSP?

Anbefalte innlegg

Okkey, min gamle iPod Nano har hand-to-hand combat med Mannen med ljåen om dagen, og jeg vurderer sterkt å gp til annskaffelse av en ny musikkavspiller, men en med stor nok skjerm til å se film på.

Valget står derfor mellom:

1: En ny iPod Touch 8GB

2: Minnebrikke 16 GB til PSP

3: Noe å anbefale?

Kan nevne noen kriterier jeg har:

Lagringsplass: 8GB +

Skjermstørrelse: Ikke noe mindre enn på en iPod Touch i allefall(dette er grunnen til at jeg kun har to reelle alt.)

Batterilevetid: God nok til å vare gjennom noen filmer/timer med musikk

Filformater: Det meste, men helst Mp3

Grunnen til at jeg spør dere er at jeg er litt usikker på kvaliteten på iPoden, men også funksjonaliteten på PSPen. Noen som har erfaring med bruk av PSP som bærbar mp3-spiller, og som kan gi litt råd til hva jeg skal velge? Mener det beste valget, sånn prismessig er PSPen. 16 gig for 800/900 kr er ekstremt billig i forhold til iPoden...

Endret av hvorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ettersom de to er de eneste alternativene dine når bruksområdet er film og musikk, går jeg ut fra at du ikek har den fjerneste analse hva som faktisk finnes. Kom med noen konkrete kriterer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068049 ) istedet, det finnes ikke noe som er "best" for alle, spesielt ikke når du ikke har peiling på alternativene

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...