bo00 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei. Nå har det seg slik at jeg hadde laget en boot plate som fungerte, men den ble ødelagt. Men jeg tok vare på iso filen så jeg kunne lage den på nytt igjen. Da valgte jeg å bruke denne guiden: http://dump.no/files/1ca1dbf6b460/HvordanBrenne.pdf og fulgte alle trinnene til punkt og prikke men det funker ikke å boote fra cden... har prøvd på to pcer. Og har stilt inn på å boote fra cd rommet først. Noen ideer? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg vil tippe det er noe feil med din boot-cd. Hva skal du med denne Boot platen? Dersom den for å kjøre diagnoseprogrammer, kan jeg anbefale deg denne platen. Den tror jeg nok skal fungere samtidig som den inneholder mengder av forskjellig diagnoseprogrammer og muligheter. Ellers kan du prøve å brenne platen med et annet ISO program, f.eks dette. Fortell oss om du får til å boote etter å ha prøvd dette! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skaff deg nlite eller vlite. nlite = XP vlite = Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå