simen2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 hei har en kjerest som er lit sån så jeg lurte på osen man kan se om jenter vil ha sex Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Når de hopper på deg, river av deg klærne og hyler: "TA MEG HARDT!" Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Når de hopper på deg, river av deg klærne og hyler: "TA MEG HARDT!" den var god Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 eller så river du av hennes klær og kaster deg over henne. Burdte gå fett Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 eller så river du av hennes klær og kaster deg over henne. Burdte gå fett ok Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Vell, er jo bare å hinte frempå det. Kvinner tar ikke-verbal kommunikasjon 10 ganger kjappere enn gutter, så litt aktivt kroppspråk, og hun tar det Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) "kjerest som er lit sån" - Hva mener du med det?? Endret 5. mars 2009 av Mirann Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tror ikke denne gutten er veldig gammel ettersom jeg ser på hvordan han skriver Men hun hinter vel litt her og der da Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 "kjerest som er lit sån" - Hva mener du med det?? Hun er litt sånn, duh Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 "kjerest som er lit sån" - Hva mener du med det?? Hun er litt sånn, duh Litt sånn 10 år, eller? Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Enkel test: Stryk hånden oppover låret hennes og over til greia. Da sier hun enten ett eller annet for å fortelle deg at hun ikke har lyst. Eller så stryker hun stasen din. Da er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 jeg er 13 det er kjeresten min og Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis ikke du vet hvordan man skriver ordet "åssen" kan du kutte ut ordet, så blir det "kan man vite at jenta vil ha sex med deg?" Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sorry for å være litt festbrems, kjære trådstarter, men dersom du er 13 år ville jeg kanskje vurdert å bruke tiden på litt annet. Har du tenkt noe over moralen i dette? Hva vil foreldre si? Hva vil venner si? Hvordan blir dette motatt i miljøet der dere vanker? Er dere riktig uheldige risikerer dere å få barn. Selv har jeg en bror som er like gammel som deg, som går i klasse med ei som er 13 år og gravid. Det er ikke mye kult, hverken for henne eller han. Selv om sex er en fristende tanke, så er det mange mørke fallgruver ved det også som man må være klar over. Og det er nok en grunn til at norsk lov vil at man skal vente til man er over 16 før man gjør det. Det har noe med at man først da skjønner omfanget av konsekvenser slikt kan bringe med seg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 vent til du er mer kjønnsmoden sånn cirka 16år, da er det både bedre for deg og jenta som det sikkert for lengst er slutt med da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Stakkars norsklæreren din Endret 7. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kan dette være super2277 i nye klær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg