Gå til innhold

lyst å leve av fotball

gaggy

Anbefalte innlegg

vel jeg er ikke så firkanta å driter langt i statistikk. vet det ikke lar seg gjennomføre for folk flest. men jeg er ikke som

folk flest. ellers vil jeg aldri ha tilrettelagt en slik plan utifra per dags datos utgangspunkt. men er mye bra rasjonelle tilbakemelding jeg får. så yeppsan, får se det ann etterhvert. spiller futsal med en drøss av 3div spillere og når jeg fortalte et par av dem jeg ikke spiller fotball i det hele tatt blei de sjokkert. så ja dette kan bli moro, har egentlig hatt lyst å ta opp fotballen i flere år men ikke hatt en reel annledning før nå. så wish me GL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe fikk en ide, skal lage en blogg om det eventyret her faktisk. kommer tilbake med link til side. fikk litt inspirasjon

fra den vgtv serien akkurrat nå;) selv om jeg mislykkes, så hadde det vært gøyalt å prøvd.

Lenke til kommentar
hehe fikk en ide, skal lage en blogg om det eventyret her faktisk. kommer tilbake med link til side. fikk litt inspirasjon

fra den vgtv serien akkurrat nå;) selv om jeg mislykkes, så hadde det vært gøyalt å prøvd.

Ja, den VGTV serien der ga meg også litt inspirasjon. Er det prøvespill for seattle sounders så stiller jeg opp neste gang for å si det sånn.

Lenke til kommentar

hehe kult;)! kjør på. er jo ikke verdens undergang om man ikke når helt opp. pluss eneste reelet målet mitt er å trives å ha det morsomt. men ser jeg kan nå lengre enn langt, så er bare snakk om innsats her egentlig. men nok innsats og fnugg av talent blir man lagt merke til. dette gjelder jo forøvrlig alt. bare det å spille i 3divisjon er ganske bra det. er snakk om å etablere seg, for så å hevde seg over tid, så for skjebnen avgjøre hvor langt jeg evt måtte nå.

Endret av gaggy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bare tenk på Vegard Forren som spilte i 3. div for et år siden! :) Nå er han en av de beste i tippeligaen!

Vegard Forren er født i 1988, så at han spilte i 3. divisjon for et år siden er ikke så fryktelig rart. Sannheten er at det er ca. 10.000 i Norge som er yngre, og har spilt fotball hele livet som satser i Norge akkurat nå, og trener organisert 5 - 6 ganger i uka. Jeg kjenner en som er født i 1995, og spiller i Lyn, og akkurat nå så trener han 5 ganger i uka + treningskamp/seriekamp, og fritiden hans bruker han på og spille fotball på løkka. Det er flere unge spillere som gjør dette, og hva er sannsynligheten for at han danker ut alle disse?

Lenke til kommentar

Ja enig her. Er alt for mange talent som ikke blir oppdaget.

Norske klubber idag satser ikke så mye på talent. De kjøper heller " kvalitet " fra utlandet. Hadde norske klubber satset på unge talent, som det virker som de begynner med nå. ( Endelig fått opp øynene) Så tipper jeg lønninger og overgangs summene hadde blitt mye lavere. Tror også ung gutta i norge er mer trofast, enn f.eks afrikaneneren Didier Konan på RBK som spilte noen gode kamper, og dermed ville til premier league med en gang.

Endret av Borden
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...