LuciFear Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Skal forsøke å lage en liten webshop her, og ser for meg et åpningsbilde med 3x3 bilder som ukens tilbud eller noe i den duren. Noen som har noen små tips om hvordan jeg kan løse det, eller hvor jeg kan finne noe sånn på nett? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 På: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...Shopping_Carts/ finner du en drøss med saker... noe er ok, og noe suger... du må nok lete litt før du finner noe som er passende.. Jeg ville funnet meg en veldig enkel en, for så å bruke bare selve "webshop-motorn" og bygget meg et egnet design rund den, så har du litt å fundere på: MySQL, flatfil(textfil), sessions, coockies etc... skal du ha en megaproff site med ørten varegrupper, eller bare en liten sjappe med et handplukket utvalg av kvalitetsvarer... masse å tenke på, som du sikkert har tenkt masse på allerede, lykke til, og vis oss gjerne resultatet Vi liker å se når folk får ting til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå