Christian86 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Vil du da forklare meg hvorfor ramen jeg fikk fra butikken jeg kjøpte min evo hos kræsjet maskinen fullstendig? Selvføleglig gikk det slå den på etter at de fjernet brikken, men før det reagerte maskinen med bluescreen Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Vil du da forklare meg hvorfor ramen jeg fikk fra butikken jeg kjøpte min evo hos kræsjet maskinen fullstendig?Selvføleglig gikk det slå den på etter at de fjernet brikken, men før det reagerte maskinen med bluescreen som sagt så kan dårlig ram føre til maskinen ikke oppfører seg som den skal. Men den ødelegger ikke maskinen! Stor forskjell på det. Ta ut den dårlige rammen og alt er som det skal. Hvilket merke var det på brikken og hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 den var 266mhz bergenet for amilo maskinene (tror jeg han sa) tilslutt ville ikke maskinen starte, men det bedret seg ved fjerning av minnet Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 fikk min evo idag, og er stort sett fornøgd MEN, ta alle ting so funker ikkje dvd/rw-spillerer, luka kommer rett og slett ikkje ut....kjedelige greier.... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 fikk min evo idag, og er stort sett fornøgd MEN, ta alle ting so funker ikkje dvd/rw-spillerer, luka kommer rett og slett ikkje ut....kjedelige greier.... Når var det du bestilte? Dag, kl. Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 fikk min evo idag, og er stort sett fornøgd MEN, ta alle ting so funker ikkje dvd/rw-spillerer, luka kommer rett og slett ikkje ut....kjedelige greier.... Når var det du bestilte? Dag, kl. Halv 10 om morgonen den torsdagen tilbudet gjekk ut. CD-luka er faktisk klemt fast av lista som ligg over(sjølve chassiet), vannvitti irriterande då! Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Halv 10 om morgonen den torsdagen tilbudet gjekk ut. CD-luka er faktisk klemt fast av lista som ligg over(sjølve chassiet), vannvitti irriterande då! Hvordan er den ellers? Støyer den? Skal ha min mest i stua jeg... Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvordan er den ellers? Støyer den? Skal ha min mest i stua jeg... har hatt ein toshiba 1400-503 (celeron, mobil?), og evoen bråker nok litt meir enn den ja. Men eg bruker den no i klasserom/lesesal og det går heilt greit, ikkje noke problem. So eg må seie at eg ikkje synes den bråker noko plagsomt.... Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tror Nasir i barbara.no har en Evo 1020v. Send en mail til han og spør han om han kan dele sine erfaringer her i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå