Gå til innhold

Compaq Evo N1020v på tilbud til midnatt torsdag

goggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ej også he bestilt...

hadde vore kjekt om nokon kunne svart meg på desse tinga:

-40 Gb HD, er den 5400rpm eller 4200?

-var det ingen som viste om det gjekk an å oppgradere prosessoren med venli P4 etter kvar?

-går det an å oppgradere den med minne utenom dei vanvitti dyre minnebrikkane til compaq?

Lenke til kommentar
ej også he bestilt...

hadde vore kjekt om nokon kunne svart meg på desse tinga:

-40 Gb HD, er den 5400rpm eller 4200?

vanlig 4200. Stod noe om det på en eller annen HP side.

-var det ingen som viste om det gjekk an å oppgradere prosessoren med venli P4 etter kvar?

-går det an å oppgradere den med minne utenom dei vanvitti dyre minnebrikkane til compaq?

Den bruke vanlig 200 pins DDR ram. Kan få det ganske billig på komplett, mpx eller noe.

Lenke til kommentar

I prinsippet ja, men jeg ville ikke bestilt før jeg har fått maskinen og dobbelsjekket i manualen. Har du forresten sett på www.telebutikken.no? De har multiport WLAN til denne maskinen for 983 samt ikke så dyr ram. Og når en legger til at de alltid tar 45 for frakt ekspedisjon levert på døren så er det ikke så ille!

Lenke til kommentar

Tja. Minnebrikken er omtrent dobbelt så dyr (530,- telebutikken mot 287,- komplett - 256 mb ram) og wlan kan fås ned mot under 500 kr og med bedre hastighet (22 mbps). Innrømmer likevel at wlan multiport hos compaq er stilig, men rettferdiggjør dog ikke prisen.

Lenke til kommentar
er det nokon som har fått maskina enda? Eg har venta i 8 dager no, sjøl om eg bestilte ekspress leveranse (500kr)....

Jeg ringte og spurte i dag hvor det ble av min, men fikk et skuffende svar. De hadde fått altfor mange bestillinger så jeg måtte nok vente en uke eller to (jeg har på følelsen tre) før jeg kunne få den. Vi som bestilte på torsdag må nok alle vente noen uker før vi ser noen maskin. Fyren på telehuset lovte at vi ville få 200 i avslag på frakten samt at vi som hadde bestillt ekspresslevering ville bli prioritert når de får nye maskiner på lager. Du kan ringe 23288817 (telehuset alnabru) og høre hvordan status er på din bestilling.

Lenke til kommentar
er det nokon som har fått maskina enda? Eg har venta i 8 dager no, sjøl om eg bestilte ekspress leveranse (500kr)....

ringte igjen i dag og da sa selgeren at det siste han hadde hørt var at de skulle få maskinene den 20. mai. Det er veldig lenge til!

Lenke til kommentar
hei,

du burde ikke prøve uorginalt minne. Det kan ødelegge maskinen, eller gjøre den veldig ustabil.

I værste tilfelle kan du ikke starte den engang

For noe sprøyt! Etter 20 år som aktiv databruker har jeg aldri hørt om/opplevd noen som har fått maskinen ødelagt av dårlig ram. Har vært ute for masse rambrikker som ikke funker som de skal, men da er det bare å returnere de og få nye!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...