goggen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Prisen er ca.10 000,- Se www.hp.no/happy Erfaringer med denne? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ser bra ut den bortsett fra delt grafikkminne og stasjonær prosessor Lenke til kommentar
tkvam Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei Gå inn på http://www.hardwarezone.com/articles/artic...&aid=638&page=1 der er en test av denne pc'en. Den får en del negativ omtale p.g.a dårlig sjkermkort og at den skulle ha vert raskere iforhold til cpu hastigheten Trond Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hehe på den testsiden er det en reklame for intel på høyre side hvor de har prestert å vise en apple notebook Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 På DinSide skrev de ganske pent om denne maskinen, men det var med P4 mobile prosessor. Er det mye forskjell? Vil denne med desktopprosessor være et dårligere kjøp? Hva med støy? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Deskop gir mer støy og dårligere batterikapasitet, men er ikke ytelsen litt bedre? Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Deskop gir mer støy og dårligere batterikapasitet, men er ikke ytelsen litt bedre? Noen som vet hvor mye mer? Med P4 mobile var visstnok denne maskinen nesten lydløs. Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Er delt grafikk minne og litt støy einaste minus på dinne pc'en? I so tilfelle er den no kjempebillig! Eg er klar til å bestille.. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Regner med at du har lest at prisen som er oppgitt, ca 8k, er uten moms. +at det kommmer 500kr + mva for å få levert maskinen i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ja, blir vel ca 10300,- med moms og dyraste frakt. og det e no enda kjempebillig.... Lenke til kommentar
goggen Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Grafikk ram'en tar fra den øvrige ramen. Men hvordan er støyen? Den er egentlig mest interessant for meg. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Grafikk ram'en tar fra den øvrige ramen. Men hvordan er støyen? Den er egentlig mest interessant for meg. Greit å vite + at det skulle jeg også likt å visst... Takk for tipset forresten goggen, er stadig på utkikk etter en brukbar bærbar til rundt ti tusen... 3d-ytelse er mindre viktig for meg, gidder ikke sitte og spille på en bærbar uansett.. En ting til jeg lurer på: Er compaq-bærbare like kresne på rammen som de elendige bedrifts-stasjonere de spøy ut for noen år siden? Eller kan man fore de med vanlig kvalitetsram? F. Lenke til kommentar
haarr Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Er ikke HPze5244 til 12000 på Elkjøop et bedre kjop? Man får 2.53Ghz med dobbelt så mye minne (512Mb) og WLAN... Man har ikke USB2.0 da... Men er det så nøoye? Er det noen som kjenner til noen tester av ze5244? Jeg er spesielt interessert i batterilevetid... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 HP maskinene elkjøp har, er som regel med desktop prosessor og IGP. Batteritiden er med en slik prosessor mellom 30 min-2 timer MAKS (da er du heldig) 5244 var den første jeg hadde, den har svakt batteri, men det er hva man betaler for nærmest. Den bråker og er ikke så veldig mye å skryte av. Innbygget wlan var ikke så veldig gøy, når jeg måtte trykke ctrl-alt-delete for at den skulle begynne å fungere. Kan jo ha vært uheldig Evo 1020v. har som sagt IGP den og. Det er nokså bra kort egentlig. C&C generals skulle egentlig kreve 64 mb kort for å kjøre nogenlunde bra. Jeg kjørte med 32 og hadde på beste kavlitet, nesten uten hakking. Batteritiden på den er 3 timer, du får ca det om du setter Xp til best performance, istendenfor at den skal stå til best utseende. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Evo 1020v. har som sagt IGP den og. Det er nokså bra kort egentlig. C&C generals skulle egentlig kreve 64 mb kort for å kjøre nogenlunde bra. Jeg kjørte med 32 og hadde på beste kavlitet, nesten uten hakking. Batteritiden på den er 3 timer, du får ca det om du setter Xp til best performance, istendenfor at den skal stå til best utseende. Og støyen? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 den glemte jeg, beklager. Den gir minimalt med støy, så lenge du ikke presser den særlig mye. Stter du inn en CD, så vil det øke DBen betraketlig, dette kan også skje ved krevende programmer. En annen ting er at du kan merke at bena dine blir veldig oppvarmet, dersom du har den på fanget. Lenke til kommentar
haarr Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 For å få 512mb minne på 1020v må man ut med 1300 kr i tillegg, og da er man oppe i det samme som ze5244. 1020v fikk jo svært dårlig score på ytelse på testen som er linket til ovenfor. Er ikke minne ganske viktig for ytelse? Så det som gjor 1020v bedre enn ze5244 er altså batterilevetid og stoy? Når det gjelder skjermkort har vel HP ATI Mobility Radeon? Det er vel ikke det samme som IGP, som får "på pukkelen" i testen? En fordel med å kjope på Elkjop er jo at man kan angre seg innen 30 dager... Lenke til kommentar
haarr Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 ...og det er jo litt dumt... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 det jeg mener at evo er bedre med den gir mindre styøy,lettere og har bedre batteriet igp er intregrert skjermkort, noe jeg ikke ser på som bedre enn frittstående kort. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Bestemte meg for å ikke kjøpe. Prisene er jo på vei nedover nå som de nye prosessorene e rpå markedet, så jeg venter til over sommeren da jeg ikke trenger den umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå