Gå til innhold

Reparere Koss headsett

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ødelagt koss headsettet mitt og tenkte da at jeg kunne prøve og reparere det selv, men trenger litt hjelp.

Det kommer 4 ledninger fra headsettet som skal loddes på minijacken. På minijacken er det 3 loddepunkt. Hvilke ledninger skal hvor?

post-154899-1236273542_thumb.jpg

post-154899-1236273346_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor prøvde du og reparere dem selv det er jo litt domt av deg pga. jeg har alltid fått nye når jeg har gått ut med dem bare sånn "hei dette koss headsette er ødelagt kn jeg få et nytt"sier jeg "ja selfølgelig her er det"selger

så lett går det=D

Lenke til kommentar

Jeg forstod ikke helt vitsen med å prøve å reparere dem selv når du kan gå i butikken, si dem er ødelagt og få nye helt gratis. Koss har tross alt livstidsgaranti! Husk å gjøre det neste gang de ryker da. :thumbup:

MVH

pcpcpc

Lenke til kommentar

du er nøtt å ha kvitering til butikken der du kjøpte den for å få dem fikset, ellers må du betale reperasjonen selv. kan kun lever de in der du kjøpte de. et lite tips, vis du har kjøpt flerne koss headset i forsjellige butikker men har mistet kviteringen så kan du levere de i en annen butikk som du har kvitering til. de kan ikke se forsjell på de :)

Lenke til kommentar

Bare så dere veit det dekker ikke garantien alt.

Mitt koss headset ble nappet i, og fikk dårlig kontakt med den ene siden. Var ikke noe problem og fikse, alt er ganske basic, noe som er en av grunnene til at de kan ha den garantien.

Hentet fra koss.no:

Garantien dekker:

• Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid

Garantien dekker IKKE:

• Frakt til/fra verksted

• Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk.

Herunder typiske feil som:

o Brukket bøyle

o Røket ledning

o Fjerning av fremmedlegemer fra elementer

(for eksempel fjerning av hårstrå)

o Skifte av øreputer

o Sprengte elementer

Lenke til kommentar

Det er sant det at garantien ikke dekker alt, men alt som har skjedd ved "normal" bruk dekkes. Man kan jo bare si at ledningen røyk da du skulle ta den ut av mp3-spilleren (etc.).

Et tips til ALLE forbrukere: Ta alltid vare på kvitteringen!!! Det gjør jeg, og det får jeg mye igjen for! ;)

MVH

pcpcpc

Endret av pcpcpc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...