Liberum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei! Har ødelagt koss headsettet mitt og tenkte da at jeg kunne prøve og reparere det selv, men trenger litt hjelp. Det kommer 4 ledninger fra headsettet som skal loddes på minijacken. På minijacken er det 3 loddepunkt. Hvilke ledninger skal hvor? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 hvorfor prøvde du og reparere dem selv det er jo litt domt av deg pga. jeg har alltid fått nye når jeg har gått ut med dem bare sånn "hei dette koss headsette er ødelagt kn jeg få et nytt"sier jeg "ja selfølgelig her er det"selger så lett går det=D Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 koss har vel livstidsgaranti, men dette er jo en relativt lett fix. Jeg vet ikke hvor de skal, men du kan jo bare prøve til du finner de rette kablene til de riktige punktene. (bruk teip til du er sikker på å ha det riktig. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skjermingen skal alltid ytterst, altså de to uisolerte trådene på kontaktens nederste punkt. Rød og grønn er bare å prøve seg fram med som mannen sa... Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Takker. Har fått reparert det nå. Spørs hvor lenge det varer da Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg forstod ikke helt vitsen med å prøve å reparere dem selv når du kan gå i butikken, si dem er ødelagt og få nye helt gratis. Koss har tross alt livstidsgaranti! Husk å gjøre det neste gang de ryker da. MVH pcpcpc Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Butikken jeg kjøpte de i er nedlagt, også har jeg reparert på de en gang før også siden jeg ikke visste om garantien Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 det er koss som har garantien.. ikke butikken... så enn kan vel egentlig bytte dem i hvilken som helst butikk? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Egentlig ikke, du må ha kvittering på kjøpet. Med mindre det er Elkjøp og slikt med datasystem, da funker det om garanti ligger i systemet. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Nei...mine ligger her i skuffen da det beste jeg klarte å skaffe i en butikk var et skjema å fylle ut. Kjøpte mine på colorline båten som går til tyskland Endret 7. mars 2009 av Goodall Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vil tro at om du sender dem til Koss Norge eller en autorisert Koss-forhandler (om det finnes) så får du tilbake for garantien. Det er tross alt Koss som har den garantien og ikke butikken. MVH pcpcpc Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 du er nøtt å ha kvitering til butikken der du kjøpte den for å få dem fikset, ellers må du betale reperasjonen selv. kan kun lever de in der du kjøpte de. et lite tips, vis du har kjøpt flerne koss headset i forsjellige butikker men har mistet kviteringen så kan du levere de i en annen butikk som du har kvitering til. de kan ikke se forsjell på de Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bare så dere veit det dekker ikke garantien alt. Mitt koss headset ble nappet i, og fikk dårlig kontakt med den ene siden. Var ikke noe problem og fikse, alt er ganske basic, noe som er en av grunnene til at de kan ha den garantien. Hentet fra koss.no: Garantien dekker:• Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid Garantien dekker IKKE: • Frakt til/fra verksted • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. Herunder typiske feil som: o Brukket bøyle o Røket ledning o Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå) o Skifte av øreputer o Sprengte elementer Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 er ganske sikker på at broren min har røket ut ledningen. han fikk fikset dem. Lenke til kommentar
Babality Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ledningen fra begge ørene på mitt portapro headset røyk, jeg teipet dem på igjen, og fikk byttet dem på stedet i butikken Endret 8. mars 2009 av Babality Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det er sant det at garantien ikke dekker alt, men alt som har skjedd ved "normal" bruk dekkes. Man kan jo bare si at ledningen røyk da du skulle ta den ut av mp3-spilleren (etc.). Et tips til ALLE forbrukere: Ta alltid vare på kvitteringen!!! Det gjør jeg, og det får jeg mye igjen for! MVH pcpcpc Endret 8. mars 2009 av pcpcpc Lenke til kommentar
olahe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 tar ikke helt den med ta alltid på kvitering vis du er sånn som meg og ikke klarer det er mitt tips kjøp alltid produkter i buttikker der du kan legge det inn på pcen f.eks. elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå