Skagen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) fjernet link Endret 1. april 2009 av R3tard Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ndiRRjCyV_E er en video Broken link ^^ EDIT: Ser den er endra nå, funker også Natrich Endret 6. mars 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 For all del, ikke tren. Gå heller et par dager uten mat. Et par briller uten styrke hadde heller ikke vært dumt. Og l33tsp34k må du lære deg asap, ser du skriver normalt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Et par dager uten mat? Nå syns jeg dere smører litt vel tykt på. Men å spørre om råd her inne er jo som å søke hjelp på 4chan, bare litt mindre ekstremt. Vel, du kan jo begynne å game litt, følge med på internettkultur, lære deg 1337 og prøve deg på litt programmering? Men hvorfor leve opp til noe de "ønsker" eller "tror" at du er? Hva med å bare være deg selv? Gjøre ting du faktisk liker osv. Men for alt jeg vet kan det jo hende du vil elske dette. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 - høy utdanning innen noe mattematikk eller noe. - nerdeklær - oppføre deg som Sheldon i the big bang theory (serien) - sitte hele dagen forran pcen, lite spilling, mye programmering o.l, skal du spille, spiller du spill uten brukervenlighet, som feks CS, hvor du kan lære deg commandoer. - le nerdete Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 1) Ikke sol deg eller bad på sommeren. 2) Lær deg programmering. Noe enkelt først, VB, så Delphi, Java eller C språka, og assembler hvis du virkelig skal være pro. 3) Sitt inne hele dagen fra du kommer hjem fra skolen til langt ut på natt. 4) Vær tynn som en flis. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) okei og hvordan kan man holde seg tynn og spinkel hvis ifølge det jeg har lest at fysisk aktivitet er ikke nerd Sitt så mye på datan at du glemmer å spise. Neida, men hvis du har litt høy forbrenning så går nok det bra. Jeg sitter en del på dataen, og jeg spilte wow før, i et par år, men jeg har alltid vært tynn. Er ca. 1.80m høy og veier 63kg. Edit: fjerna lang quote. Endret 7. mars 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) --edit-- Endret 7. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå