Gå til innhold

hvordan bli en nerd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og hva skal jeg liksom si til morra mi for å kunne være på pcen hele tia og hva skal jeg liksom si hvis jeg kjøper meg briller og sånt. hadde jeg sagt rett ut at jeg skulle bli datanerd hadde hun blitt utrolig nøye på hvor lenge eg kan sitte på pcen. sån som før da det var maks 2 timer døgnet. holdt på å dø

 

nå begynner morra mi og si at på grunn av at jeg har blitt mye slappere i de siste 2 åra skal hun kanskje begynne med tvangstrening. hva kan jeg gjøre mot dette?

 

Nekte.

trokke akkuratt det hjelper når det er snakk om tvangs trening

 

Neivel? Har hun en metode som gjør at hun klarer å få deg til å løpe rundt i området du bor (såkalt jogging), mot din vilje, så er du neimen ikke mye flink til å nekte.

Lenke til kommentar
skal si deg en ting. en gang jeg låste rommet mitt for å slippe å fikse dyra brøyt hun opp døra mi.

Då er det berre éin løysning. Mora di må bort. :ph34r:

how?

Her gjeld det å vere kreativ. Veit du om nokon som kan ha noko imot mora di? I så fall, er de i stand til å utføre ein kriminell handling? Vil dei vere politiet sin mistenkt nummer éin, viss du legger til rette for det?

Lenke til kommentar
Les og lær om alt du kan kommer over av kjedelig informasjon, få deg nerde venner, ikke gå ut, ikke fest, ikke ha kule venner, aldrig få deg dame (med mindre forholdet kun skal være online) Så håper jeg ikke du bruker Winblowz for nerder bruker linux. Gjør et google bilde søk på f.eks 'nerd' og finn kles stilen.

Den "tradisjonelle nerden" kan godt være med på fest men bør da følge én av to regler:

1. Ikke rør alkohol.

2. Drikk relativt lite alkohol men bli likevel veldig full.

Lenke til kommentar
Les og lær om alt du kan kommer over av kjedelig informasjon, få deg nerde venner, ikke gå ut, ikke fest, ikke ha kule venner, aldrig få deg dame (med mindre forholdet kun skal være online) Så håper jeg ikke du bruker Winblowz for nerder bruker linux. Gjør et google bilde søk på f.eks 'nerd' og finn kles stilen.

hvorfor er det egentlig nerder bruker linux? fordi det ikke går å spille på linux?

 

EDIT: la på tekst

Endret av residenevil
Lenke til kommentar

Når vi snakker om klesstil til nerder kan vi vel se på Dr. Spencer Reid i Criminal Minds:

 

35kkd9j.jpg

 

Han blir framstilt som seriens nerd ;)

Men husk, jeg sier ikke nå at du skal få sleik og gå med slips osv.

Liten pekepinn ;)

 

Natrich

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Les og lær om alt du kan kommer over av kjedelig informasjon, få deg nerde venner, ikke gå ut, ikke fest, ikke ha kule venner, aldrig få deg dame (med mindre forholdet kun skal være online) Så håper jeg ikke du bruker Winblowz for nerder bruker linux. Gjør et google bilde søk på f.eks 'nerd' og finn kles stilen.

hvorfor er det egentlig nerder bruker linux? fordi det ikke går å spille på linux?

 

EDIT: la på tekst

Kan spiller mye i linux også, samt det har blitt altfor brukervennlig for nerdene, men du finner fortsatt distro-er for nørds. nerd_smiley.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...