Gå til innhold

hvordan bli en nerd?

Anbefalte innlegg

veit det låter teit, men hvordan bli en ekte datanerd. jeg har ikke akkuratt så mye kunnskap med data og kan programmere og sånt, men kan godt lære og sånt det eneste man kan kalle meg nerd på er vel at jeg tilbringer mye av fritida mi på datan. visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er på god vei, vil jeg si. Bruk absolutt mest mulig tid på data-en. Ikke driv med spilling, men begynn å lær deg programmering osv. Hvis du er nær- eller langsynt kan du også kjøpe noen kjekke briller. Hvis ikke, tror jeg faktisk det finnes briller uten styrke. Når våren og sommeren kommer må du holde deg inne så du ikke blir brun! Lykke til!

Lenke til kommentar
Du er på god vei, vil jeg si. Bruk absolutt mest mulig tid på data-en. Ikke driv med spilling, men begynn å lær deg programmering osv. Hvis du er nær- eller langsynt kan du også kjøpe noen kjekke briller. Hvis ikke, tror jeg faktisk det finnes briller uten styrke. Når våren og sommeren kommer må du holde deg inne så du ikke blir brun! Lykke til!

er ikke nærsynt eller langsynt enda men de fleste i familien er det hvis det har noe å si. skal nok kjøpe noen briller uten styrke og jeg prøver å være mest mulig på datan så det som gjelder er å kutte ut det bittelille med spilling jeg gjør og heller lære meg å programmere. og takk

Lenke til kommentar

er det noe spesiell klesstil eller no sånt? har egentlig litt lyst på emo hår, men, men

også er det vel ikke noe nerd å spille gitar. spiller ikke men har en så den er kanskje ikke noe nerd?

og det er vel ok og høre på musikk? liker linkin park

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Hvorfor vil du bli en nerd?

for det første jeg elsker pc og for det andre jeg vil leve opp til det alle i klassen inkludert lærerne kaller meg: datanerd.

Troll? :shrug:

Hvor gammel er du?

jeg er 12, men hva har det med saken å gjøre?

LOL, er du helt serriøs her?

ja jeg er helt seriøs og det er ikke sånne svar som LOL jeg var ute etter

Som nemnt over, lær deg programmering og slike ting. Då er du på god vei.

Husk også at å vere tynn og spinkel er mykje betre enn å vere overvektig, når det gjeld det å vere nerd.

okei og hvordan kan man holde seg tynn og spinkel hvis ifølge det jeg har lest at fysisk aktivitet er ikke nerd

Lenke til kommentar

Les og lær om alt du kan kommer over av kjedelig informasjon, få deg nerde venner, ikke gå ut, ikke fest, ikke ha kule venner, aldrig få deg dame (med mindre forholdet kun skal være online) Så håper jeg ikke du bruker Winblowz for nerder bruker linux. Gjør et google bilde søk på f.eks 'nerd' og finn kles stilen.

Lenke til kommentar
Les og lær om alt du kan kommer over av kjedelig informasjon, få deg nerde venner, ikke gå ut, ikke fest, ikke ha kule venner, aldrig få deg dame (med mindre forholdet kun skal være online) Så håper jeg ikke du bruker Winblowz for nerder bruker linux. Gjør et google bilde søk på f.eks 'nerd' og finn kles stilen.

bruker windows og ubuntu insatllerte ubuntu igår

Lenke til kommentar

Sett deg ned foran pc'n og tenk....

Hvordan blir jeg en nerd :hmm:

Alle vet jo at nerder kan programmere spill/websider/programmer (what ever....)

Her kan du starte med web design: http://www.htmldog.com / http://www.w3schools.com (disse er engelske sider) Ellers så har du sikkert noen bøker som du kan søke på her: http://www.bokkilden.no

Spill:

Skal du starte med spill så er språket C# eller C++ som du må kunne, jeg vet ingen ting om det så kan ikke hjelpe deg noe videre...

Programmer:

Skal du starte med programmering av programmer så kan du bruke Visual Basic eller C++/C# (tror jeg)

Lykke til

Lenke til kommentar

og hva skal jeg liksom si til morra mi for å kunne være på pcen hele tia og hva skal jeg liksom si hvis jeg kjøper meg briller og sånt. hadde jeg sagt rett ut at jeg skulle bli datanerd hadde hun blitt utrolig nøye på hvor lenge eg kan sitte på pcen. sån som før da det var maks 2 timer døgnet. holdt på å dø

nå begynner morra mi og si at på grunn av at jeg har blitt mye slappere i de siste 2 åra skal hun kanskje begynne med tvangstrening. hva kan jeg gjøre mot dette?

Nekte.

trokke akkuratt det hjelper når det er snakk om tvangs trening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...