Gå til innhold

Store problemer med at internettet detter ut

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har store problemer med vista, siden jeg kjøpte denne pcen til både for gameing og surfing har internettet vart alt ifra 1time til 3dager, men så detter det ut og det trenger ikke å hente seg inn igjen før om 7dager, som er veldig fustrerende. Jeg har sport enkelte folk om hjelp, men de skylder på at det er vista, som hjelper svært lite for meg.

Noen som har ideer hva jeg kan gjøre? trur dette egner seg for mer erfarende folk, men jeg er åpen for forslag

her er ting jeg har prøvd:

- reinnstalert pcen

- skjekka ruteren, men den funke fint på både den bærbare med vista og den andre stasjonære med xp.

- Lasta ned et program som i teorien sku hjelpe, men det har ikke vorre til stort hjelp(husker ikke hva det heter, men kan finne det ut om det er nødvendig)

Tusentakk for all hjelp om noen klarer å løse dette problemet!

Og grunnen til at dette er så fustrerende er fordi jeg har hatt dette problemet i ca. 1 og et halvt år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kobler til vår nettverk, også når det "klikker" prøver jeg å koble inn på nytt men da kommer det opp, Trådløs tilknyting mislyktes fordi det ikke ble mottatt noe svar fra den trådløse ruteren eller det trådløse tilgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...