EinarEriksen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå har det kommet mer informasjon om fem av HTC-mobilene som lekket i januar. Les mer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Må si at Whitestone og Firestone er fryktelig skuffende oppdateringer til Blackstone (Touch HD). Qualcomm-prosessorene har dårlig grafikkytelse, gleder meg vi begynner å få modeller med Nvidia Tegra. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skuffende, hadde håpet på mer Android. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er det bare meg, eller er "oppfølgeren" til Touch HD bare samme telfon (neeesten), bare i ny innpakning? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Forskjellen fra HD til "oppgraderingen" er mindre skjerm (), flere megapiksler (sukk) og at den kan oppdateres til WM 6.5 (yay). Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 HTC telefonene blir bare kjedeligere og kjedeligere. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg vil ha HTC med Android, S60 og SF! TouchFlo er ikke omfattende nok, og WM ellers er rett og slett ikke bra nok. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ikke døm TF3D før du har testet den nye versjonen som kommer fra TP2 og TD2 og utover. Det er den som er lekket til Touch HD allerede, og TF3D er i MYE større integrert utover som "startskjerm" nå. Det er fortsatt et stykke å gå før man "aldri" ser WM-GUI, men det har blitt vesentlig bedre. @Eulogist: Kan ikke si at jeg er enig. Selv om disse oppdateringene var kjedelig, så har HTC særlig det siste året forbedret design kraftig, og kommet med flere spennende telefoner. Jeg er veldig fornøyd med min Touch HD i alle fall. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 som andre sier, så synes jeg også oppgraderingen til touch HD heller var en nedgradering, mindre skjerm er knallfornøyd med min touch HD no som jeg har fått den lekkede TF3D oppgraderingen. utrolig mye bedre enn den som er standard. Venter også i spenning på at xda developers skal bli ferdig med Android rom til touch HD. Har en strippet android version på HDen min no og gleder meg som en unge til en ferdig rom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg