Krishell Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kjører det helt smooth med det som står i signaturen min. Ikke antydning til hakk. Kammerat som har akkurat samme maskin. funker gull hos ham og. men hvorfor klokker du ikke mere? han får kjørt sin opp på 2.9 lenger vil ikke hk hans hehe Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kjører det helt smooth med det som står i signaturen min. Ikke antydning til hakk. Kammerat som har akkurat samme maskin. funker gull hos ham og. men hvorfor klokker du ikke mere? han får kjørt sin opp på 2.9 lenger vil ikke hk hans hehe Har fått klokket den opp til 3ghz, men da blir det så fryktelig ustabilt. Jeg kan vel kjøre stabilt på 2,9 tror jeg...mener å huske det er det høyeste jeg kan kjøre den stabilt på. However...leste på extremeoverclocking.com eller noe slikt at med det HK'et jeg har, så burde jeg ikke sette fsb'en til mer enn 149, fordi da setter ram-timingen (dette ble vel feil?) seg tilbake til standard. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kammeraten min får ikke satt opp volten sin på sitt hk. eller, er asus eller abit. er slik prosent på strømmen, så når han setter opp volten og sjekker i bios står den på samme volten. kun litt høyere.. lurer på hvor langt man kan dra den cpuen se. har lyst på den selv med ht og 800fsb Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg kjører BF1942 i 1600x1200 med grafikk på max helt smooth 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå