Gjest Guest_andre_* Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei! Jeg lurer på om noen her kan svare meg på ett par spørsmål? Ser helst svar som er fra egen erfaring. Jeg har en kamerat som akkurat har blitt tatt med 100 g hasj og 10.000 kr i kontanter. Politiet tok tlf hans og alt det andre selvfølgelig. Men det jeg lurer på da, er om politiet sjekker tlf hans for meldinger som han har inne på tlf, og om dem faktisk går så inn i det at dem sjekker meldingene som lagres hos telefon opperatøren? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 er det snakk om stavanger-greia som står i avisene? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva har det med saken å gjøre da? Lenke til kommentar
Gjest Guest_andre_* Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, er nok ikke det... Men om noen kunne ha kommet med ett konkretsvar, så hadde detvært fint. Noen som har egne erfaring Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har ikke erfaring, men det sier seg selv: Selvfølgelig sjekker politiet mobiltelefonen. De er ikke dumme. Lenke til kommentar
Gjest Guest_andre_* Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har ikke erfaring, men det sier seg selv: Selvfølgelig sjekker politiet mobiltelefonen. De er ikke dumme. Ja, men han har sletta meldingene, men hvis dem skal se di meldingene som er sendt før det, må dem få logg fra teleopperatøren for så å lese igjennom alle meldingene. Gjør dem slikt i så små saker? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tjaa.. ikke at jeg heller har erfaring med slikt da.. Mener å ha lest en gang at Politiet har en slik sak som dem monterer SIM-kortet i så leser de lett slettede meldinger. For de er bare slettet på samme måte som på dataer, infoen er der men plassen er markert som "ledig". Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, er nok ikke det... Men om noen kunne ha kommet med ett konkretsvar, så hadde detvært fint. Noen som har egne erfaring Den erfaringa er det bare politiet som har, å den er taushetsbelagt. Så dette får du ikke et 100% sikkert svar på her inne. Lenke til kommentar
Gjest Guest_andre_* Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, er nok ikke det... Men om noen kunne ha kommet med ett konkretsvar, så hadde detvært fint. Noen som har egne erfaring Den erfaringa er det bare politiet som har, å den er taushetsbelagt. Så dette får du ikke et 100% sikkert svar på her inne. Nei, det er jeg klar over. Men om noen her kanskje har en slags erfaring som kan si meg om politiet faktisk går inn og leser loggen fra opperatøren? Lenke til kommentar
Gjest Guest_andre_* Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Takk for svaret pybalto Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Måtte lete opp det jeg mente å ha lest. link (var noe ala dette systemet) Endret 5. mars 2009 av pybalto Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mener å ha lest en gang at Politiet har en slik sak som dem monterer SIM-kortet i så leser de lett slettede meldinger. For de er bare slettet på samme måte som på dataer, infoen er der men plassen er markert som "ledig". jeg vet at IBAS også har nmye slikt utstyr. For de er det mulig å hente ut ting som er slettet fra selve telefonminnet i tilleg til det som er på SIM-kortet. Jeg flytter tråden over til Juss-delen av forumet da jeg anser det som en mer riktig plassering. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå