Gå til innhold

Hyttetur for skoleklassen - noen tips?

Anbefalte innlegg

Skal sette igang en liten klassetur før klassen skilles for godt (3 vgs), og prøver å sette opp en overnattingstur over 2-3 netter til en ca. 22 pers. Alle må jo ikke ha seng, så klart... Vi reiser fra Oslo området, så noe ikke alt for langt unna. Det er ikke nødt til å være nær er skibakke, da de fleste ikke vil bruke penger på noe de ikke vil gjøre... Heller en nærliggende tettsted man kan vandre i.

Jeg har ingen tidligere erfaring med å bestille hytte i Norge, så om det er noen som har vært borti noe liknende med bra resultat eller bare tips ellers, si ifra! (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kløverrabben

Den hytta har huset klassene til flere bekjente av meg, og min egen, riktignok de fleste for en natt, men det går sikkert ann å trikse til hvis du bestiller lenge nok i forveien.

Utrolig fin hytte med innlagt vann og elektrisitet, og også en diger hems med masse madrasser, grei og komme seg til og i det hele tatt veldig koselig :)

Lykke til! Ha det kos med det dere velger, klassetur er alltid kjempegøy! xD

//Blarcky :cool:

Lenke til kommentar

Interessant! Takk for svar. Hvordan er nærområdet? Er det bare skog og speider aktiviteter eller er det gå avstand til noen butikker o.l? Må finne på noe å gjøre på dagtid. Ser at kjøkkenet er pusset opp, det er bra mtp at vi har store planer om matlaging...

Lenke til kommentar

Ut i fra min oppfatning, ligger det rett og slett langt ute i granskaugen :p

Man kan jo slenge rundt i skogen for morro skyld, litt snøbasing og sånn, men vet ikke om det er noe mer på denne tiden av året. Vi var der bare fra kl. 5 om ettermiddagen til kl. 11 på formiddagen dagen etter, riktignok sov jeg bare halvannen time, men vi trengte egentlig ikke tenke på så mye aktiviteter.

Kan tenke meg at du fort finner det ut ved å søke om forskjellige ting i marka der :)

//Blarcky :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...