esp111 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei har en moped som gjør 80 km/t den har slike drev; bak: 48 på motoren: 11 Noen som vet hvor fort den vil gå med bak: 52 og 11 på motoren. Meningen at den ikke skal gå så fort ;P Takk på forhånd Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 større forran = mer fart mindre bak = mer fart større bak = mindre fart mindre forran = mindre fart mener det er ca 1-2kmt pr. tann Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er ikke bare å dreve ned å få den til å gå i 50 sånn. Da vil den ligge på et jævlig turtall som sliter veldig, så fiks heller plombering i potta hvis det er den som er tatt. Lenke til kommentar
esp111 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Er ikke bare å dreve ned å få den til å gå i 50 sånn.Da vil den ligge på et jævlig turtall som sliter veldig, så fiks heller plombering i potta hvis det er den som er tatt. Den som er tatt ja. Men vi gjerne ha litt akselerasjon også, stopper jo nesten i oppoverbakkene. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da har du ikke god nok fart før bakken begynner! Men mener å huske at hvis du går opp 3 tenner på bakdrevet er det som å gå ned 1 tann framme.. Men vet ikke om du vil merke noe forskjell om du drever om til 52_11 .. Jeg merka ikke noe særlig forskjell når jeg dreva fra 13_52 til 13_48 på min gamle Husqvarna! Toppfarten ble noen få Km/t høyere, men ikke noe særlig merkbart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå