Erik-boy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) hei, jeg har tenkt og kjøpe meg et nytt skjermkort. Men jeg lurer på en ting før jeg kjøpet kortet. jeg har fått med meg at nvidia gtx 295 er det beste ute nå og har tenkt og kjøpe det, men jeg har tenkt og bestilles skjermkortet fra komplett.no, men på lager har de kun inne noe som heter ''geinward'' 295 kortet, jeg har hørt at xfx er det beste kortet. Er geinward kortet like bra som xfx 295 kortet eller bør jeg vente til det kommer inn på lager eller vil jeg ikke merke noen forskjell? Ser at det ikke følger med noe farcry2 spill på geinward kortet eller noe andre spill har det noe og si på at prisen er litt mindre en de andre gtx 295 kortene eller er geinward kortet dårligere en de andre gtx 295 kortet? Linken til skjermkortet her geinward kortet Ser de hadde 14 på lager i går og kun 3 nå så hadde vært fint med noen svar litt fort Takk for svar. Endret 5. mars 2009 av Erik-boy Lenke til kommentar
Erik-boy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 bump trenger hjelp litt fort Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Gainward og XFX begge er basert på nøyaktig samme Nvidia's referansedesign og dermed akkurat like. Det er ingen forskjell melom kortene, men bundle kan variere litt. XFX har FC2, men ellers er ganske ribba. Jeg vet ikke hva følger med Gainward, men bortest fra spillet, kan ikke være mer ribbet enn XFX, tenker jeg. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 bump trenger hjelp litt fortKortene er helt identiske. Kun bundle som skiller. Du kan fint kjøpe Gainward Lenke til kommentar
Erik-boy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 bump trenger hjelp litt fortKortene er helt identiske. Kun bundle som skiller. Du kan fint kjøpe Gainward Ok, men hva betyr bundle? så da får jeg like bra ytelse om jeg kjøper geinward istedet for xfx? Trenger hjelp fort, skal kjøpe kortet nå snart tror jeg Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 "Bundle" er ekstra utstyr som følger med kortet(spill, kabler, osv..). Ja, du får akkurat samme ytelse på disse 2. Lenke til kommentar
Erik-boy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 "Bundle" er ekstra utstyr som følger med kortet(spill, kabler, osv..). Ja, du får akkurat samme ytelse på disse 2. Ok, da vet jeg det. Men nå er jo kortet utsolgt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå