svelo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har lest litt gjennom trådene her men har ikke funnet noe som konkret kan hjelpe meg (enda). Det skal nå først sies at jeg er ikke den som har mest peiling på HW, så kan være at det er bare en liten bagatell. Uansett, problemet mitt er at jeg sliter med skurrelyder fra lydkortet mitt. Kortet er helt nytt, og jeg installerte ny harddisk med lydkortet, så det er ikke gamle drivere som lager skurringa. Har prøvd forskjellige drivere, og sjekket kortet inni PC'en etc flere ganger, men så langt øyet kan se ser alt ut til å være i orden. Problemet med skurringen oppstår kun når jeg kjører spill. Lyden funker helt fint når jeg er i windows og hører på musikk, ser film o.l. Det kan fungere helt fint fra noen minutter til noen timer når jeg har et spill åpent, men helt plutselig kommer det en skikkelig høy skurrelyd som svir i ørene, og den går ikke bort før jeg demper lyden helt i lydinstillingene. Lydkortet skal også passe godt sammen med alt HW jeg har. Noen tips? Lenke til kommentar
svelo Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ingen som kan tenke seg til hva det kan være? Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hadde det samme problemet, du kan forvente at lyden vil forsvinne helt snart. Jeg tok ut lydkortet og aktiverte hovedkort lyden. Nå venter jeg på at dell skal sende meg et nytt lydkort, noe de skulle ha gjort for lenge siden... Lenke til kommentar
svelo Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde det samme problemet, du kan forvente at lyden vil forsvinne helt snart. Jeg tok ut lydkortet og aktiverte hovedkort lyden. Nå venter jeg på at dell skal sende meg et nytt lydkort, noe de skulle ha gjort for lenge siden... Takk for svar. Har byttet til onboard lydkort jeg også, finner ikke ut hva som er galt. Skal kontakte creative. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå