Gå til innhold

HTC Diamond nå, eller vente?


Anbefalte innlegg

Hallo!

skal kjøpe meg ny mobil i disse dager, og har sett på forskjellige lenge... Vil helst ikke bruke mer enn 4000, og skal ha touch-smarttelefon. derfor kom jeg fram til HTC Diamond. Skulle til å bestille, når jeg plutselig så artikkelen til amobil om HTC diamond 2. da ble jeg plutselig veldig i tvil. skulle jeg kjøpe nå, eller vente?

 

Jeg kan IKKE bruke mer enn 4000, og hvis HTC Diamond 2 koster mer enn det, kan jeg ikke kjøpe den. Så er det noen som vet ca pris på HTC Diamond 2, eller har en liten aning? Blir det mer enn 4000? Og, vil HTC Diamond rase ned i pris da HTC Diammond 2 blir lansert? :S

 

på forhånd, takk!

 

(Ps: Noen som vet om en god overgang mellom 2.5mm micro-jack til 3.5mm mini-jack?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

skal kjøpe meg ny mobil i disse dager, og har sett på forskjellige lenge... Vil helst ikke bruke mer enn 4000, og skal ha touch-smarttelefon. derfor kom jeg fram til HTC Diamond. Skulle til å bestille, når jeg plutselig så artikkelen til amobil om HTC diamond 2. da ble jeg plutselig veldig i tvil. skulle jeg kjøpe nå, eller vente?

 

Jeg kan IKKE bruke mer enn 4000, og hvis HTC Diamond 2 koster mer enn det, kan jeg ikke kjøpe den. Så er det noen som vet ca pris på HTC Diamond 2, eller har en liten aning? Blir det mer enn 4000? Og, vil HTC Diamond rase ned i pris da HTC Diammond 2 blir lansert? :S

 

på forhånd, takk!

 

(Ps: Noen som vet om en god overgang mellom 2.5mm micro-jack til 3.5mm mini-jack?)

 

Foreløpig pris hos Expert er 4599,-. Den kan endres noe, men regner med at innkjøpsprisene er satt mer eller mindre nå. Jeg kommer til å vente på Diamond 2, den blir raskere, bedre batteritid og mer, men det viktigste er at det blir gratis å oppdatere til WM 6.5.

 

Siden prisen ligger på drøyt 4500,- foreløpig er det sikkert noen nettbutikker som kommer til å presse prisen nærme 4000,-.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke prøve Iphone 3G 8 GB til 3800 kr + 1 mnd abbonement.

 

Kjøpesume + Opplåsing/avbestilling + 1 mnd abbonement = 4200 kr

 

Som sagt har Iphone en del svakheter men det er ingen tvil i mitt sinn at det er en telefon som gir mye for pengene. Dårlig kamera og ikke mulighet for mms trekker ned.

Lenke til kommentar
o.O Kilde? (Til Expert prisen)

 

EDIT: Er dette du sier sant, blir det mest sannsynlig venting på meg også... Finnes det noe mer informasjon om når den kommer ut?

 

Kilden til prisen er meg. Jeg jobber på Expert. ;)

 

Er vel snakk om lansering i april? Har ikke snakket med leverandøren om den telefonen enda.

Lenke til kommentar
I følge denne siden må man vente på TD2 og TP2 til "senere på sommeren eller tidlig på høsten".

 

Hvem er det som tar "Mobilen" seriøst da? ;)

 

"Min mann" hos Telefast nærmest garanterte meg at Diamond 2 kommer i april, nærmere bestemt slutten av april til butikkene.

Nokia E75 ville mest sannsynlig kommer i april den også, men det var litt mer usikkert.

Lenke til kommentar

Ferrek: tusen takk for alle svar! Hjalp meg VELDIG mye!

 

Abba91: Uhm... Får ikke lov til å handle på Finn.no av mamma og pappa (Jeg er liten...(15 år)) Tenk om noen har strippa telefonen for alt innhold, eller nekter å sende den selv om jeg har betalt for den?(Mamma og pappas tankegang...) p:

Lenke til kommentar
Abba91: Uhm... Får ikke lov til å handle på Finn.no av mamma og pappa (Jeg er liten...(15 år)) Tenk om noen har strippa telefonen for alt innhold, eller nekter å sende den selv om jeg har betalt for den?(Mamma og pappas tankegang...) p:

Da må du informere Mamma & Pappa om Finn betalingsgaranti.

 

Kort oppsummert så er det en 3. part som tar vare på pengene for deg og overfører de til selger når du har kontrollert varen.

 

Hvis varen ikke er som den skal informerer du om dette og selgeren får ikke pengene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...