Gå til innhold

Har ikke internett når jeg bruker Utorrent

Anbefalte innlegg

Hei dere som leser tråden min.

Jeg bruker utorrent på min datamaskin men når jeg bruker det så mister jeg hele internett men bare at utorrent bruker det. Uansett om filen jeg laster ned laster ned med 1KB. :|

Er det noen som har dette her problemet eller?

Jeg kommer ikke på noen andre nettsider og noen ganger må jeg skru av datamaskinen for at jeg skal få internett noen ganger. Noen ganger skrur jeg av (deactivere) trådløst korte også aktiverer det og da funker det noen ganger også.

Er det utorrent som er problemte eller er det korte?

Viste ikke hvor jeg skulle poste tråden så håper dette her ble riktig.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Har ikke støtt på problemet ditt selv, men det kan kanskje ha noe å gjøre med innstillingene.

Jeg ville prøvd å minske tilgangene Utorrent har til internett, f.eks bare 10 % av tilgjengelig båndbredde.

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bumper denne litt for å slippe ny tråd. Har fått akkurat samme problemet nå. Når jeg starter Utorrent klikker internett utenom helt. Skjer ingenting liksom, og det hjelper ikke med innstillingene i Utorrent heller. Eneste som hjelper er å restarte, eller vente et par timer. Ble sånn plutselig her om dagen, aldri vært sånn før. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg fant ut at problemet ligger i NOD32, hvis det er det dere bruker som antivirus. Trykk f5 i vinduet til nod32, så gå til web access protection -> HTTP -> web browsers så sett et kryss på utorrent i lista der. Funka fjell for meg etter litt leting på nettet. Om dere ikke har nod32, så veit jeg ikke, men kanskje noe av det samme i andre antivirusprogrammer?

Lenke til kommentar

Akkurat hvor mener du?

I utorrent: Options --> Preferences --> Bittorrent??

På den menyen har ikke jeg mulighet for å legge inn tall. Eller mener du Options --> Preferences --> Bandwidth?

Er mine tall for høye? Hva bør det være?

Min linje er på 7000/1000 kbps

post-34003-1241265181_thumb.jpg post-34003-1241265218_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det høres ut som om det kan være problemer med antallet TCP connections som forårsaker problemer her.

En del eldre routere har ganske lav toleranse her, og så snart dette fylles opp så kommer man ikke gjennom med nye connections.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...