Baanaan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei! Har et problem her, jeg bruker en regulator av typen Fuji i serien PYH. Har satt setpoint på 50, og hver gang anlegget mitt(flow-anlegg) svinger på eller under denne verdien lyser en lampe opp på regulatoren som det står "L" under... Slo opp i dok. og fant ut av den betydde for lavt signal inn på regulator. Problemet mitt er at jeg ikke er så dreven i dette at jeg klarer å finne ut, noen som har et hett tips på hva jeg kan sjekke ? Vært hyggelig om noen hadde hatt muligheten til å gitt meg no hint! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Heisann. Ut i fra hva jeg kan se så har du en lower limit alarm (LAL) som går aktiv når du passerer under 50% nivå. Prøv å gå inn i parameter listen og sett "Measured value lower limit alarm setting" fra -25 til 125. For å sette på test om det er alarm utgangen som går høy, så kan du måle mellom alarm output 27 eller 28 til Alarm common utgang 30. Manual Om dette ikke funker så må du bare si ifra, så skal vi se om vi kan prøve noe annet. PS: Du burde sjekke alle alarm settings. Vil tro Low Low også er satt siden Low indikeres på 50% nivå Edit: Feil nummer på utgangene -_- Endret 5. mars 2009 av Rosemount Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis det er en rød lampe som illustrert på vedlagte bilde så er det "lav"-alarmen som har slått inn. Denne regulatoren har 10 ulike alarmmodus. Hvis du ikke ønsker noen alarm i det hele tatt på/fra regulatoren så må rett alarmkode velges (alarmkode 00). Se side 27 (21) i filen Rosemount henviser til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå