Taraldb Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hei, jeg tenker litt på å kjøpe nokia 5800. jeg har nå en iPhone (1. genrasjons), men den detter mer og mer fra hverandre. savner nå en mobil med vibrasjon! og å sette koss headsetet mitt rett inni. Maks rett over 3000 Jeg må ha: mer en 6-7 GB lagring Bluetooth Stor sats på musikk delen VIBRASJON! (som min iPhone nå mangler ) mulighet for aplikasjoner (appstore, OVI you name it! eller bare vanlig nedlasting) Mulighet for syncing med pc'em wifi god til SMS Jeg vil helst ha: 3G Touch EDGE FM radio med slik finne ut hvilken kanal ting Exchange syncing Mail brukbart kamera. liksom kan ta greie bilder/film Jeg kan ha: GPS (AGPS) TAKKER på forhånd Endret 5. mars 2009 av NarilS Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 5800 dekker alt du skriver, men kameradelen er ikke så fantastisk, men grei nok. Har selv hatt denne i noen uker nå og er kjempefornøyd. Mange nye apps kommer, og når store.ovi.com er oppegående blir det bare bedre... Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 kamera er ikke viktig men noe jeg vil ha! kvalitet gjør ingenting. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 5800. Den har alt det du vil ha. Kameraet har forresten en sykt bra automatisk makro. Men ellers må man ha mye lys for å få noe bra. Gå for 5800 du. Jeg liker den veldig godt. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Må bare samtykke med de over. 5800 ser ut som å være telefonen for deg Den oppfyller alle de kravene du har listet opp, svakeste leddet er kamera. Men forhold til IPhone sitt er det konge, og bildene blir faktisk ganske bra sålenge det er lyst. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 iphone MÅ ha lys uansett Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jepp, så i forhold til Kameraet i IPhone så er jo 5800 sitt himmelen Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har brukt begge, og 5800 kommer jo ikke i nærheten av kvaliteten til iPhone. Greit nok at den du har "faller fra hverandre", men går du fra iPhone (1. generasjon eller ei) til 5800 så kommer du til å bli skuffet. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 går du fra iPhone (1. generasjon eller ei) til 5800 så kommer du til å bli skuffet. Rart at den gjør det bedre i tester da Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) nå har jeg nå aldri hørt om noen som har blitt skuffet etter å ha kvittet seg med iphone, heller heist flagget Endret 12. mars 2009 av Andynator Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 da bør du ærligtalt se deg litt mer om på forumet for det er faktisk ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå