Thomas-lsk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skal gå til innkjøp av nytt tastatur og har sett mye på Logitech G15. - noen som har noe erfaring med dette tastaturet? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Super duper bra tastatur. Løp så fort du kan å kjøp. Eller vent til G19 Kommer Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg fikk ett til jul. Det er en drøm å skrive på, det ser fint ut, men med mindre du spiller spill hvor du trenger å taste mange taster på kort tid (f.eks. CS), så er det vel ikke nødvendigvis verdt de ~700 kronene det koster. Jeg spiller mest CoD4 og TF2, og har hittil kun brukt G-tastene til vanlige ting, som G1 = åpne internett, G2 = åpne nettradio, osv. Lenke til kommentar
Thomas-lsk Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 hvor er det billigste stedet å kjøpe G15? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Viss du hadde giddi og søkt litt Men gir deg en link her: https://prisguiden.no/product.php?productId=86488 Der finner du de billigste prisene. Lenke til kommentar
Thomas-lsk Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 nei...er jo billigere på spaceworld da,- http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...ta&profile= Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 G15 er et flott tastatur, har egentlig alt du trenger og knappene er gode å bruke både til å skrive og spille. Det eneste som trekker ned er at lyset i knappene er noe svakt. Lenke til kommentar
Thomas-lsk Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 har vært å henta G15 på postkontoret i dag....gleder meg til å prøve det;P Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har nettopp kjøpt G15. Er det noen som vet hvorfor den tasten som er under den numeriske tasten "3" viser et punktum (.), men når man trykker på den blr resultatet et komma (,). Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har nettopp kjøpt G15. Er det noen som vet hvorfor den tasten som er under den numeriske tasten "3" viser et punktum (.), men når man trykker på den blr resultatet et komma (,). Jeg tror dette har noe med hvordan windows er satt opp. Har du vanlig norsk oppsett er "desimalskilletegn" et komma, og du får komma når du trykker på tasten under "3" på det numeriske tastaturet. På engelsk bruker de punktum som desimalskilletegn, mulig Logitech har vært litt slurvete når de konverterte tastaturet til norsk oppsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå