Sitronsaft Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Litt av vitsen med mikseren er for meg å få ned sunne med uspiselige ingredienser som blir spiselige når man mikser dem med andre bedre ting Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå er vel ikke det jeg skal anbefale, akkurat den aller mest sunne "sportsdrinken"... men heller en blanding som man kose seg med en gang i blant. Fikk ånden over meg i dag nemlig! Etter at jeg spontankjøpte ProZyme med banansmak på en Life butikk, fikk jeg en ide... Jeg liker blandingen sjokolade/banan, så jeg tenkte jeg skulle prøve en proteinmilkshake. Så da kjøpte jeg Litago lett sjokomelk og Dream yoghurtis m/vanilje. Hivde isen og Litago og proteinpulveret med banan oppi blenderen - perfection! Dream iskremen er i alle fall langt fra den verste isen du kan ha i det, og Litago lett varianten har mindre fett, sukker og laktose enn vanlig. Så totalt usunt er det ikke. Anbefales og prøve hvis du har protpulver med ok banansmak og liker blandingen av sjokolade og banan. Jeg vil anta at det vil gå med most banan og sjoko protpulver også. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Høres ekstremt deilig ut ja, skal prøves ^^ Trenger jo ikke være bare sånne nazi-sunne ting her inne, vi som trener kan da tåle å ta oss en godbit en gang iblant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå