spetwols Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja sykt fett !!! Men er dette full size ?? noen som vet http://www.amazon.com/Limited-Complete-Col...y/dp/B001RIY49C Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Når du ser bysten sammen med platene, så vil jeg nok tro at den er såpass stor ja (30cm +/-) Virkelig fet pakke. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Eier allerede 3 versjoner av filmen, men kan tenke meg og kjøpe en fjerde nå Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 De kunne ha dyttet My little ponny eller noe sånt inn i den skallen der så hadde jeg handlet. Skal sies at jeg har gjort det alt, er forhåndsbestilt Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 De kunne ha dyttet My little ponny eller noe sånt inn i den skallen der så hadde jeg handlet. Skal sies at jeg har gjort det alt, er forhåndsbestilt Mm. Forhonds bestilt den jeg ogsaa ! Gleder meg :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå