Gå til innhold

Tanke-overføring?

b-real

Anbefalte innlegg

Hmm.. mange ganger jeg opplever situasjoner som dette. Spes på skolen! Ofte jeg sitter og snakker med folk også plutselig sier dem en setning jeg VET at jeg har hørt fra AKKURAT den personen i AKKURAT den situasjonen.. Men nå er jeg visst på bærtur fordi detta er dejavu og ikke tankeoverføring :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere ikke skjønt at det er en glitch i matrixen??

Neida, seriøst. Tankeoverføring er reelle greier. Hadde en helt utrolig episode forrige dagen: Jeg sitter hjemme og leser til eksamen og sier lavt til meg selv: "ku*k og fi*t*e skal sammen sitte". (vet ikke helt hvorfor, men bare følte for det). 10 minutter senere kommer fatter'n hjem og tusler inn på kjøkkenet og sier litt høyt: "ku*k og fi*t*e skal sammen sitte". Jeg fikk frysninger nedover ryggen og ble helt hvit i ansiktet. Denne frasen har hverken jeg eller fatter'n sagt på over 1 år og han var ikke hjemme da jeg sa det!! S-Y-K-T... :o :o

Lenke til kommentar
En kamerat av meg og broren hans hadde et eksperiment en gang. Han ene skulle tenke på et tall, og han andre skulle "gjette" hvilket tall han andre tenkte på. De satte seg på et helt mørkt og stille rom, og prøvde en del ganger. Etterhvert fikk de faktisk dreisen på det, og traff en del ganger. Jeg vet at tilfeldighetene råder i slike ting, men de traff faktisk usedvanlig ofte (de er begge mattegenier delux så de regnte på det og greier). Uansett, ganske morsomt å tenke på at det kanskje finnes slike ting som tankeoverføring og telepati. Hadde jo vært en utrolig viktig oppdagelse i vitenskapens navn :) (og for oss forbanna nyskjerrige)

Dog, håper jeg får holde mine egne skitne tanker ifred  :oops:

Det er vel fordi man til slutt vet hvordan den andre vil tenke. Det er noe annet å forutse enn å finne ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...