b-real Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har du noen gang sittet på en helt fremmed plass med fremmede mennesker og tenkt noe og så hører du litt senere at personen sier akkruat det. Jeg satt på RMR i kantina for ei stund og var så trøtt og ventet på at dørene skulle åpne, og selvsagt var det stappe fult av folk. Og mens jeg sitter der så tenker jeg "fan, ønsket at jeg hadde et automatvåpen og bare plaffet rundt meg". Og mens jeg sitter der, sammen med noen kompiser og noe annet folk, så sier fan meg ei pen dame til ho som sitter atmed "Ønsker jeg hadde en uzi å plaffet folk ned her". Rart egentlig. Ok...carry on... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Akkurat som når man tenker man skal si noe til en kompis eller vennine på kafè/pub/bar også sier noen på bordet vedsiden av akkurat det samme til sin venn, og da blir det for dumt at du skal si det til din venn. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 VELDIG ofte jeg synger på en sang inni meg, og rett etterpå begynner folk å synge på akkurat sange strofe i sangen. Skummelt. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Sikker på at du synger inni deg da? :o Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Sånn får jeg hele tiden, jeg tenker f. eks. på en bil, og den neste bilen jeg ser er den jeg tenkte på! Flere ganger har det vært slik at jeg til og med har sagt til kameraten en ting, og så er det neste vi ser/hører den tingen!!! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 En kamerat av meg og broren hans hadde et eksperiment en gang. Han ene skulle tenke på et tall, og han andre skulle "gjette" hvilket tall han andre tenkte på. De satte seg på et helt mørkt og stille rom, og prøvde en del ganger. Etterhvert fikk de faktisk dreisen på det, og traff en del ganger. Jeg vet at tilfeldighetene råder i slike ting, men de traff faktisk usedvanlig ofte (de er begge mattegenier delux så de regnte på det og greier). Uansett, ganske morsomt å tenke på at det kanskje finnes slike ting som tankeoverføring og telepati. Hadde jo vært en utrolig viktig oppdagelse i vitenskapens navn (og for oss forbanna nyskjerrige) Dog, håper jeg får holde mine egne skitne tanker ifred :oops: Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har du noen gang sittet på en helt fremmed plass med fremmede mennesker og tenkt noe og så hører du litt senere at personen sier akkruat det. au yes skjer meg hele tiden jeg kan tenke meg at det har noe med underbevisstheten å gjøre. Teorien min: Hvis to personer gjør eksakt det samme og får de samme inntrykkene over ganske lang tid vil de begynne å tenke akkurat likt!! irriterende hvis du sitter i et klasserom å tenker å si noe, så hører du fra den andre siden av klasserommet akkurat det du tenkte å si... <- litt dårlig språk her men, jaja Sånn får jeg hele tiden, jeg tenker f. eks. på en bil, og den neste bilen jeg ser er den jeg tenkte på! Flere ganger har det vært slik at jeg til og med har sagt til kameraten en ting, og så er det neste vi ser/hører den tingen!!! Da kan det hende at hjernen din finner ut ting ubevisst. la oss ta et eksempel: ____________ Du sitter ubevisst å hører på radioen: "...om 15 minutter starter norgesglasset... " observerer hjernen uten at du bevisst tenker over det. Etterhvert blir tanken mer og mer bevisst. Da har det kanskje gått et kvarter og du tenker på norgesglasset. plutselig starter norgesglasset på radioen og du blir meget forskrekket... :o ____________ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jeg kan styre radioen med tankene mine! .... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 begynner og bli redd men tanke på hva slags skapninger dere er Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jeg kan styre radioen med tankene mine! .... var den negativt ladd (føler det nemlig bare på meg) prøv å være litt positiv plz! det smitter skjønner du! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Og mens jeg sitter der så tenker jeg "fan, ønsket at jeg hadde et automatvåpen og bare plaffet rundt meg". Ehm. Akkurat. Et helt normalt ønske, det der. Eller. Jeg fant det der ganske skremmende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Og mens jeg sitter der så tenker jeg "fan, ønsket at jeg hadde et automatvåpen og bare plaffet rundt meg". Ehm. Akkurat. Et helt normalt ønske, det der. Eller. Jeg fant det der ganske skremmende. Vel...det er meg. begynner og bli redd men tanke på hva slags skapninger dere er Tja..du kan nå lure Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg pleier å våkne 10 sekunder før vekkerklokken ringer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Jeg pleier å våkne 10 sekunder før vekkerklokken ringer.Altså...vi snakker om mennesker her..og tankeoverføring :wink: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Og mens jeg sitter der så tenker jeg "fan, ønsket at jeg hadde et automatvåpen og bare plaffet rundt meg". Ehm. Akkurat. Et helt normalt ønske, det der. Eller. Jeg fant det der ganske skremmende. Ja en normal tanke. jeg har sånne tanker, jeg har også tanker som involverer en øks eller motorsag da. men det har ingenting med saken å gjøre. folk har en liten trang i seg til å drepe. ikke benekt det, du har ofte ville drept noen. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 *Benekter*. Jeg har aldri fantasert om å ta livet av noen. En god omgang juling; ja, men drap; nei. Såhdetsåh. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jeg kan styre radioen med tankene mine! .... var den negativt ladd (føler det nemlig bare på meg) prøv å være litt positiv plz! det smitter skjønner du! skjerp deg da ..... det jeg prøver å si er det samme som (nesten) sosohal sa ... hver gang jeg tenker på en sang kommer den på radioen! jævla femi gutt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 fordømte femi gutt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg pleier å våkne 10 sekunder før vekkerklokken ringer.Altså...vi snakker om mennesker her..og tankeoverføring :wink: Jeg trodde det inkluderte hele "the supernatural spectre", men da får jeg og Mulder bare stikke vi da. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jeg kan styre radioen med tankene mine! .... var den negativt ladd (føler det nemlig bare på meg) prøv å være litt positiv plz! det smitter skjønner du! skjerp deg da ..... det jeg prøver å si er det samme som (nesten) sosohal sa ... hver gang jeg tenker på en sang kommer den på radioen! fordømte femi gutt Hvis du har lyst til å snakke stygt om folk så må du bare gjøre det for meg. Men da må du godta at jeg snakker stygt om deg. Bor du i by? håper jeg fordi de er så forb. stygge, bortskjemte å toskete! Har du forresten vurdert å bytte nick? Kebab er ikke akkurat noe å være stolt over. (folk i byen liker vel kebab forresten) ........ er det verste jeg vet. <- skal ikke si det order der.... Det verste jeg vet er når folk kaller meg homse, femi eller liknende! slutt med det Har jeg fått en Uzi nå vet jeg hvem jeg skulle besøke! switcher språk: Skitskuvar, romperæsar å femikladd kainn du vårrå SJØL din ferrb..... byslamp! Gang på byn å skuv skit. switcher språk igjen: det var det du har kanskje fattet pointet mitt IKKE SNAKK STYGT OM MEG det liker jeg ikke, fisefine drittunge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå