Arnesen1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hei, i maskinen min har jeg to harddisker. Den ene bruker jeg til å lagre spill/film osv på. og den andre programmer og litt annet diverse. Men saken er den at på den stasjonen jeg har filmene så har jeg en mapppe som jeg enkelt å greit kaller for "film" disken som den mappen ligger på begynner å bli passe bra full, men det er masse ledig plas på den andre disken. Er det mulig for meg på noen måte å oppdrette en mappe på den andre disken som jeg også kaller "film" Men når jeg åpner den så vil også innholdet fra mappen som ligger på den andre disken vises? For jeg tenkte at da kan jeg begynne å legge inn litt filmer på den hdden også, men vil gjerne slippe å måtte gå inn på to forskjellige mapper, vil liksom ha alt samlet på et sted. Så er det en funksjon eller et program som kan la meg gjøre noe sånt? Tips mottas med takk Endret 5. mars 2009 av Arnesen1 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 vet ikke, men du kan jegge til snarvei til den andre mappen i begge mappene Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Forsøkt å sette det opp som Raid? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe ny disk (som sikkert er en god del større enn begge dine gamle til sammen) og flytte alt over på denne? Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Snarveier vil jeg helst ikke bruke, for da må jeg uansett innom to forskjellige mapper for å se alt innholdet. (Jada det er en bagatell, men jeg vil ha alt synlig i en mappe hehe.) Raid aner jeg ingenting om hvordan man setter opp eller hvordan fungerer for å være ærlig Kjøpe en større harddisk.. Ja hadde jeg hatt råd til det så Endret 7. mars 2009 av Arnesen1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du får stille to vinduer opp loddrett hvorav hvert vindu viser mappeinnholdet i den respektive mappa. Bare å høyreklikke på oppgavelinja og velge "Still opp vinduene side ved side lodrett" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå