isprins Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så du støtter at en annen gutt skal flørte med dama di om han synes hu er fin? Ja, å flørte er lov. Utroskap derimot er ikke lov. Lenke til kommentar
Rastafari91 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hold deg langt unna.. Du burde ikke engang vurdere det. Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har du baller og (potensiale for) masse cash blir hun din Hvor kommer cash inn i bildet for å gjøre kur på ei jente? Lenke til kommentar
Rastafari91 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og så har du jo medaljens bakside hvor ex typen kommer til å gjere deg handikap for resten av livet. Hva skal han gjøre med det? Om dama hans ansér trådstarter som et bedre tilbud så kan han vel ikke skylde på andre enn segselv. Det er hans ansvar å opprettholde damas ønske om å bli hos han Tror ikke du ville sett det fra den synsvinkelen om du hadde vært i en sånn situasjon. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er lov å vise at man er interessert. Det er ikke utroskap, det er ikke dårlig gjort, det er bare å være ærlig. Si at du synes hun er interessant og at du gjerne vil bli bedre kjent. Nevner hun at hun har kjæreste så sier du "det er greit, det er opp til deg hva du vil - tilbudet er nå der." Mer trenger du ikke gjøre, du fremstår som interessert men ikke desperat og nå kan hun bestemme selv hva hun vil. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er lov å vise at man er interessert. Det er ikke utroskap, det er ikke dårlig gjort, det er bare å være ærlig. Si at du synes hun er interessant og at du gjerne vil bli bedre kjent. Nevner hun at hun har kjæreste så sier du "det er greit, det er opp til deg hva du vil - tilbudet er nå der." Eventuelt svare med "Ønsker du deg en til?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde absolutt ikke spilt på å være en douche, hvis man prøver å få en jente vekk fra kjæresten så burde man spille det classy. Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde absolutt ikke spilt på å være en douche, hvis man prøver å få en jente vekk fra kjæresten så burde man spille det classy. Amen. Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes ikke det er helt stuerent å legge seg etter noen som er i et forhold, men det er lov å vise at man er interessert og å flørte litt for å se ann hennes reaksjoner på det. Dersom hun lett lar seg rive med og flørter vilt med deg, selv om hun har kjæreste så vil jeg faktisk påstå at hun ikke er noe å samle på for dette kan komme right back at you en gang. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Uten tvil, engang en hore alltid en hore. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Og så har du jo medaljens bakside hvor ex typen kommer til å gjere deg handikap for resten av livet. Hva skal han gjøre med det? Om dama hans ansér trådstarter som et bedre tilbud så kan han vel ikke skylde på andre enn segselv. Det er hans ansvar å opprettholde damas ønske om å bli hos hanTror ikke du ville sett det fra den synsvinkelen om du hadde vært i en sånn situasjon. Det tror jeg faktisk, jeg hadde ihvertfall ikke brukt vold mot vedkommende, er jo ikke han sin skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå