Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelskelse i opptatt tjej...

Gjest Guest_313_*

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Og så har du jo medaljens bakside hvor ex typen kommer til å gjere deg handikap for resten av livet. ;)

Hva skal han gjøre med det? Om dama hans ansér trådstarter som et bedre tilbud så kan han vel ikke skylde på andre enn segselv. Det er hans ansvar å opprettholde damas ønske om å bli hos han

Tror ikke du ville sett det fra den synsvinkelen om du hadde vært i en sånn situasjon.

Lenke til kommentar

Det er lov å vise at man er interessert. Det er ikke utroskap, det er ikke dårlig gjort, det er bare å være ærlig. Si at du synes hun er interessant og at du gjerne vil bli bedre kjent. Nevner hun at hun har kjæreste så sier du "det er greit, det er opp til deg hva du vil - tilbudet er nå der." Mer trenger du ikke gjøre, du fremstår som interessert men ikke desperat og nå kan hun bestemme selv hva hun vil.

Lenke til kommentar
Det er lov å vise at man er interessert. Det er ikke utroskap, det er ikke dårlig gjort, det er bare å være ærlig. Si at du synes hun er interessant og at du gjerne vil bli bedre kjent. Nevner hun at hun har kjæreste så sier du "det er greit, det er opp til deg hva du vil - tilbudet er nå der."

Eventuelt svare med "Ønsker du deg en til?" :D

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er helt stuerent å legge seg etter noen som er i et forhold, men det er lov å vise at man er interessert og å flørte litt for å se ann hennes reaksjoner på det.

Dersom hun lett lar seg rive med og flørter vilt med deg, selv om hun har kjæreste så vil jeg faktisk påstå at hun ikke er noe å samle på for dette kan komme right back at you en gang.

Lenke til kommentar
Og så har du jo medaljens bakside hvor ex typen kommer til å gjere deg handikap for resten av livet. ;)
Hva skal han gjøre med det? Om dama hans ansér trådstarter som et bedre tilbud så kan han vel ikke skylde på andre enn segselv. Det er hans ansvar å opprettholde damas ønske om å bli hos han
Tror ikke du ville sett det fra den synsvinkelen om du hadde vært i en sånn situasjon.

Det tror jeg faktisk, jeg hadde ihvertfall ikke brukt vold mot vedkommende, er jo ikke han sin skyld :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...