Gjest Guest_313_* Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeje. Har drevet å lest en del gamle tråder som omhandler samme opplegget, men vil gjerne ha litt input for akkurat min posisjon. Såh... har klart og forelske meg i det som for meg for tiden er verdens mest gjennomførte jente. Hun er året eldre og vi går i samme klasse på førsteåret på universitet. Har prøvd å være litt tilbakeholden da en del av meg sier ligg unna, mens en annen del sier, ligg og lur og ikke gjør noen moves som plasserer meg i LJBF før jeg i hele tatt kjenner henne bedre. Hvordan oppfattes det å prøve seg på noen som er i et forhold? Jeg vet særdeles lite om det forholdet hun nå er i, typen har jeg null relasjoner med. Trenger jeg å høre: Ligg unna, det er tusen fisker i havet? Trenger jeg å høre: Invester noen aksjer i henne for så å sette deg på gjerdestolpen og vent? Eller trenger jeg og høre slik jeg håper, men ikke ennå tror helt på: Slå til, vær egoistisk. Tilby henne noe bedre enn det hun allerede så har du ikke gjort noe galt. Er rimelig forvirra rundt dette for tida, og har en drøss med tanker som ganger i hodet. Bør jeg slå til? I så fall hvordan? Skal jeg aldri nevne det faktum at hun er i et forhold? Skal jeg oppføre meg som en vanlig beiler og motta de svarene jeg får? Har ikke overdose av dameerfaringer, men er velsignet med en rimelig god sosial innsikt og klarer å lese relasjoner og kommunikasjon mellom folk ganske lett, så liker å tro jeg har en fordel der. Er ikke noe poeng dog hvis jeg ikke klarer å bruke det til min fordel....jeje. Opinions? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg mener det er galt å ta ei som er opptatt.. Vent til hun er ledig du Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er ikke noe galt i å vise interesse og intensjoner. However syns jeg det er no-no å gjøre noe med henne før hun er singel. Så for all del, legg inn noen aksjer og vis at du er intressert så hun vet det, bare ikke gjør tabben å begynn et forhold med henne mens hun fortsatt er sammen med han fyren. For det første vil du ikke gjøre noe sånn mot han fyren, samtidig vil du ikke gjøre det mot deg selv. Og sånne forhold som overlapper hverandre har som regel ingen lys fremtid i møte desverre. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis hun er villig til å forlate sin nåværende kjæreste for en annen, hvorfor skulle hun ikke også gjøre det en annen gang. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er ikke noe galt i å vise interesse og intensjoner. However syns jeg det er no-no å gjøre noe med henne før hun er singel. Så for all del, legg inn noen aksjer og vis at du er intressert så hun vet det, bare ikke gjør tabben å begynn et forhold med henne mens hun fortsatt er sammen med han fyren. For det første vil du ikke gjøre noe sånn mot han fyren, samtidig vil du ikke gjøre det mot deg selv. Og sånne forhold som overlapper hverandre har som regel ingen lys fremtid i møte desverre. Støttes! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har du lyst har du lov! Det er ikke ditt ansvar at hun skal holde seg på matta. Dette er jo det kvinner liker best i hele verden, menn som beiler dem! Helst flere om gangen Har du baller og (potensiale for) masse cash blir hun din Lenke til kommentar
Professional Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og så har du jo medaljens bakside hvor ex typen kommer til å gjere deg handikap for resten av livet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og så har du jo medaljens bakside hvor ex typen kommer til å gjere deg handikap for resten av livet. Hva skal han gjøre med det? Om dama hans ansér trådstarter som et bedre tilbud så kan han vel ikke skylde på andre enn segselv. Det er hans ansvar å opprettholde damas ønske om å bli hos han Lenke til kommentar
Professional Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Med tanke på at han vet hun er i forhold og alikavel prøver å ta over så seff kan han forvente konsekvenser. Berre til å flørte med en dame som er i lag med en tyrker på byen det hvis du har lyst å se hvordan det går Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor skal du dra inn fordommer inn i dette her? Det sånne ting som du sier her nå som sprer hat og uvitenhet, så slutt med det! On topic: Jeg synes ikke det er riktig at han skal flørte med henne og vise henne at han er interessert. Det er utifra respekt til kjæresten hennes igjen og respekt for hennes følelser. Det er respektløst å rote med andres hoder og følelser på den måten. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor skal du dra inn fordommer inn i dette her? Det sånne ting som du sier her nå som sprer hat og uvitenhet, så slutt med det! On topic: Jeg synes ikke det er riktig at han skal flørte med henne og vise henne at han er interessert. Det er utifra respekt til kjæresten hennes igjen og respekt for hennes følelser. Det er respektløst å rote med andres hoder og følelser på den måten. Er du teit eller, handler om erfaring. Har du gått ut i det siste? Berre sjekk selv hvordan enkelte reagere når noen tar på damene deres. Kun fordi enkelte har naiv holding at folk er sivilisert så betyr det ikke at det stemmer. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Unødvendig å blande inn at visse folkeslag er verre enn andre. Det er individuelt hvordan man reagerer på at andre "tar på" dama deres! Gutter er gutter uansett om de er tyrkere eller nordmenn. Har du lang erfaring med å tafse på damene til tyrkere? Endret 6. mars 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Professional Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det jeg har best erfaring med er ignore knappen på folk jeg ikke gidder å bruke tid på. Min mening og advarsel står ferdig skrevet til trådstarter og deg ignorere jeg Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, ikke svar på det jeg spør om ang. ditt utsagn.. Men ja, ignorer-knappen står du fritt til å bruke! Lenke til kommentar
isprins Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Man lever kun ett liv, så ikke vent på at han skal dumpe hu eller no.. Man skal alltid ta sjansen. Målet helliger midlet. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så du støtter at en annen gutt skal flørte med dama di om han synes hu er fin? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så du støtter at en annen gutt skal flørte med dama di om han synes hu er fin? Lov å prøve inntil han får et nei. Klenger han videre da blir jeg forbanna. Men om dama mi finner ut at hun vil gå fra meg til fordel for en annen så har ikke jeg noe annet enn å gå i megselv og finne ut hva som gikk galt, og lære av det Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis hun er villig til å forlate sin nåværende kjæreste for en annen, hvorfor skulle hun ikke også gjøre det en annen gang. +1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis hun er villig til å forlate sin nåværende kjæreste for en annen, hvorfor skulle hun ikke også gjøre det en annen gang. Den er naiv. Det er det samme som å si at en som røyket hasj en gang i ungdommen er narkoman. Kjæresten min hentet jeg ut fra et skrantene forhold, og jeg vet (nå er jeg naiv ^^) at hun ikke vil være utro mot meg. Forlate meg for en annen er alltids mulig, man kontrollerer ikke hvem man blir forelsket i. Om hun forlater meg for en annen, så er det rett og slett fordi hun har funnet noen som er bedre for henne enn jeg er. Dermed vil jeg heller se på hva som fikk meg til å drive henne vekk (som Demantios sier). (men hey, jeg er jo ikke noe super human, hadde sikkert hadde mine bitre tanker ^^ - og btw, jeg har opplevd utroskap "alle veier") Melisma, flørting er ikke skadelig. Når folk flørter med kjæresten min blir jeg glad! Det er mye bedre at folk flørter med henne, enn at de ignorerer henne. Til og med venner av meg flørter med henne Jeg har ingenting i mot at det flørtes, så lenge det stopper når man får ett nei. Så sånn sett er jeg lei av å dra på byen hvor folk ikke gir seg når de får et nei. Lenke til kommentar
Gjest Miss norge Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, ikke svar på det jeg spør om ang. ditt utsagn.. Men ja, ignorer-knappen står du fritt til å bruke! Nå sa han / hun vel klart ifra til deg at han ikke ville sløse tid på deg så du trenger ikke å skrive det obvious? Er forsåvid enige i det han / hun sier, enkelte folkeslag kan og vil bli dratt over en kam som kjennetegner de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå