Kristi1408 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei Jeg har lyst til å bli siviløkonom, og lurer på hvor jeg kan studere dette i Norge (evt. gode skoler i utlandet). Oslo er ikke aktuelt. Legg gjerne med karakterkrav og annen informasjon. Takker på forhånd! =) Lenke til kommentar
gnom2050 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei.. Bare googlet siviløkonom... Hentet fra http://no.wikipedia.org/wiki/Sivil%C3%B8konom: " Handelshøyskolen BI i Oslo Norges Handelshøyskole i Bergen Handelshøyskolen i Bodø Universitetet i Stavanger Universitetet i Agder i Kristiansand og Grimstad Høgskolen i Molde Universitetet for miljø- og biovitenskap på Ås Høgskolen i Buskerud Universitetet i Tromsø/Norges fiskerihøgskole Høgskolen i Sør-Trøndelag/Trondheim Økonomiske Høgskole " Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Her kan du lese om alle økonomirelaterte studier i Norge Lenke til kommentar
Kristi1408 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Takk for svar, men hvordan er det med utenlandske studiemuligheter? Jeg vurderer å ta bachelor ved HIST og så kanskje ta mastergraden i utlandet, alt dette hvis jeg ikke kommer inn i Bergen på NHH. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 CBS (Copenhagen Business School) er et veldig bra alternativ. En bedre skole enn NHH, gratis i likhet med norske skoler og mye lettere komme inn på enn NHH. Mange nordmenn er der, og København er en herlig by å studere i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå