Masekopp-27 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Heisann folkens! Jeg har akkurat nedgradert fra Vista til Xp-Professional på min datamaskin. Jeg husker desverre ikke hvordan man oppretter en internett-tilkobling på XP, jeg får det rett og slett ikke til. Jeg får verken ekstern tilkobling eller bredbåndstilkobling til å fungere. Noen tips? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Installer drivere til nettverkskortet ... Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Instalert nettverks driverne? Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Instalert nettverks driverne? Har nok ikke det nei. Hvordan gjør jeg det? P.S Jeg er en data-amatør. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 P.S Jeg er en data-amatør. Men Windows XP skulle du installere? Vanligvis finner du alle drivere til din maskin på produsentens websider. Noen ganger ligger det flere drivere der enn du trenger, for maskinen kan være levert i litt forskjellige konfigurasjoner, så du må kikke litt på hva som er tilgjengelig og gjerne sammenligne med det du eventuelt ser i Windows' "Device Manager". Gule spørsmålstegn er en indikasjon på at Windows mangler drivere for et eller annet. Det er vanligvis ingen krise å installere feil driver - men det løser ikke problemet. Avinstaller bare denne driveren og prøv en annen, i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå