pavement Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 hei. Trenger et nytt spill som jeg og fruen kan spille. helst RPG/FPS med offline co-op muligheter. bilspill og andre sporter faller ikke helt i smak hos værken meg eller fruen (untat Gran turismo seff.)har testa to human men det sugde jo. hack`n slash type baldurs gate og gauntlet og de gamle gode hadde vært helt fantastisk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 GeOW 1/2 har knallgod co-op. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 GOW1/2 er helt topp. Army of Two har vi testet men synes ikke det var noe. Eneste andre jeg har fått anbefalt er Rainbow Six: Vegas 2, som tilfeldigvis er på tilbud på CDon nå, 299 for 2stk. Evt. XBLA tittelen Castle Crashers. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Call of Duty 5: World at War - 2 spillere offline (split screen) eller opptil 4 gjennom Xbox Live. Army of Two Gears of War 1 & 2 Halo 3 Earth Defense Force 2017 Rainbow Six® Vegas 2 Left 4 Dead osv Arcade: Golden Axe Castle Crashers Lenke til kommentar
pavement Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 gode forslag alle sammen. skall gå til inkjøp av WAW når pengene er på vei inn igjen tusen takk Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 13 mars kommer resident evil 5 med offline coop også.. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har akkurat runna Castle Crashers sammen med dama, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå