Gå til innhold

Slipper Geforce GTS 250

Anbefalte innlegg

hehe nye navn på gamle produkter igjen!

husk at folk som kjøper en GTS 250 får bare et produkt fra 2006? aka 8800GTX alså 9800GTX eller skal vi si GTS 250 ;)

hvorfor gjør nvidia dette?, melke flere penger fra fanboys eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke fra Fanboys generelt, men fra folk som ikke er 100% oppdatert på hw fronten hele tiden - det er også en måte å unngå å senke prisen, de lanserer ett "nytt kort" men beholder samme pris, genialt egentlig, men ikke akkurat 100% redelig spør du meg...

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er nok mange av oss "merkeubevisste" som hadde kjøpt Nvidia tvert hvis prisen hadde kunnet matche ATI sine mellomklasse til highendkort. Slik det er nå, er det ingen tvil i mine øyne ihvertfall.

Merker at det begynner å fylles opp med ATI grafikk i husets 5 stasjonære, kun en med Nvidia nå.

Siste tilskudd er et Sapphire 4850 demo1 til 700 kr på Komplett. Det kaller jeg mye for penga :fun:

Jepp.. Så det kortet og ett par andre råbillige demo HD-kort på demolageret.

De gikk fort og jeg vurderte å kjøpe bl.a. det du kjøpte. :)

Ad topic.

Legg forøvrig merke til de *horrible* prisene på utdaterte Nvidia demo skjermkort. Rundt 3k for 8800GTX/280. Spesielt mtp at "kongen" HD4870x2 går for rundt 2.5k for tiden (bruktmarkedet).

Latterlig. :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg ser veldig mye demovarer med merkelig høye priser, ikke bare nvidia hardware. Jeg forstår meg ikke på hvorfor nettbutikkene ikke vil bli kvitt disse varene. En annen ting, hva bruker de når de får RMA på et HK osv, bruker de da ny uåpnet hardware for å teste disse?

Lenke til kommentar

Ps.no har hatt mye billig og bra demovarer før, men nå er de stort sett altfor dyre. På Komplett er det nok flere som styrer med demopriser. Av og til sitter "godgutten" og setter priser, men ofte er det fantasipriser på hk, skjermkort osv.

Netshop feks, ser ut til å ha noen demovarer kun for å ha det. Ofte dyrere enn nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Netshop feks, ser ut til å ha noen demovarer kun for å ha det. Ofte dyrere enn nytt.

Netshops "demolager" er en dårlig vits, som resten av sjappa er iferd med å bli.

Ellers 100% enig i din observasjon "Lucky". :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg syns dette er bare trist.

Har omtrent kjøpt ATI og Nvidia-kort annenhver gang, fordi jeg alltid har gått for det kortet som har gitt meg mest ytelse innenfor budsjettet mitt. Konkurransen har drevet fram ny teknologi hele tiden, men nå ser det jo ut som Nvidia har gitt opp alt unntatt topp-kortene. Hadde ventet et interessant mellomklassekort nå for å erstatte 8800GTS-kortet jeg har i PC #2, men dengang ei. 250-kortet kan godt være grei valuta for pengene, men det er jo egentlig andregangs reprise av 8800-serien. Ikke noe nytt denne gangen heller, er det et illevarslende tegn fra Nvidia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...