Henrikenn Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Diskuter Jericho her! Har selv sett to episoder og må innrømme at den virker interresant! Lenke til kommentar
eirik88 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Denne er vel tatt av luften etter sesong 2? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) What? Vil det si at det ikke er blitt lagd mere etter sesong 2? Endret 5. mars 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kun 2 sesonger, og sesong 2 har bare 7 episoder. http://www.imdb.com/title/tt0805663/ Ikke så verst serie. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Greit konsept, forferdelig skuespill men var en helt ok serie å se på Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Eg synest det var ein svært god serie. Synd det skulle vare så kort... Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skuespillerne var ganske dårlige egentlig og sesong to var forferdelig dårlig. De to siste episodene er noe av det verste jeg har pint meg gjennom. Der skulle de tydeligvis gjøre seg fort ferdige. Men sesong 1 var bra Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har sett sesong 1, men har 2 kommet til Norge? Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synes sesong 1 var veldig bra, synd de valgte å stoppe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser ikke på det, så på det. Kort oppsummering av serien. Greit plot, elendige skuespillere. Føler til og med at hovedskuespillerne på Prison Break gjør en bedre jobb enn dem(og det skal litt til). Men synes en annen kanal enn Fox skulle hatt serien. Å i tilegg sette opp serien mot Lost er selvmord... PS: Da mener jeg ikke skuespillerne som spiller Gretchen, T-Bag og Mahone fordi de gjør en bra jobb. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jericho har et veldig bra plot og til tider er serien veldig bra. Uheldigvis har serien mange øyeblikk som blir for cheesy amerikansk. Likevel er den til å anbefales. Det er trist at sesongen endte med bare syv episoder i sesong 2. Spesielt med tanke på at serien ikke hadde så mange "cheesy amerikansk" scener i sesong 2. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Synes sesong 1 var veldig bra, synd de valgte å stoppe De valgte ikke å stoppe men ble kanselert på grunn av lave seertall. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg så på Jericho når den gikk ja, den ble riktignok avsluttet for et år siden. Men det er en flott serie, så ikke slutt å se på bare fordi den ble avsluttet. Den fikk en fin avslutning, selv om det kanskje ble veldig hastet framover de par siste episodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå