ladyl Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er sikkert nevnt før, men hver obs på at ekstern blits ikke virker i auto-funksjonene til EOS 450D... Du må derfor bruke manuell-modus for å få riktig mengde lys... yupp...har fått med meg det..men man kan da lære seg det;) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Dette er sikkert nevnt før, men hver obs på at ekstern blits ikke virker i auto-funksjonene til EOS 450D... Du må derfor bruke manuell-modus for å få riktig mengde lys... yupp...har fått med meg det..men man kan da lære seg det;) Bra Da begir du deg ikke ut på noe uventet... Endret 7. mars 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er sikkert nevnt før, men hver obs på at ekstern blits ikke virker i auto-funksjonene til EOS 450D... Du må derfor bruke manuell-modus for å få riktig mengde lys... yupp...har fått med meg det..men man kan da lære seg det;) Såklart! Kjøpte jo blits selv uten noe særlig kunnskap om hva jeg gikk til, med mål om å lære Kjøp alltid noe over ditt kompetanse nivå sier nå jeg. Eneste måten å komme seg fremover Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Dette er sikkert nevnt før, men hver obs på at ekstern blits ikke virker i auto-funksjonene til EOS 450D... Du må derfor bruke manuell-modus for å få riktig mengde lys... yupp...har fått med meg det..men man kan da lære seg det;) Såklart! Kjøpte jo blits selv uten noe særlig kunnskap om hva jeg gikk til, med mål om å lære Kjøp alltid noe over ditt kompetanse nivå sier nå jeg. Eneste måten å komme seg fremover Mulig det er ironi i innlegget, men man blir ikke dyktig av å kjøpe dyrt utstyr... Endret 7. mars 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dette er sikkert nevnt før, men hver obs på at ekstern blits ikke virker i auto-funksjonene til EOS 450D... Du må derfor bruke manuell-modus for å få riktig mengde lys... yupp...har fått med meg det..men man kan da lære seg det;) Såklart! Kjøpte jo blits selv uten noe særlig kunnskap om hva jeg gikk til, med mål om å lære Kjøp alltid noe over ditt kompetanse nivå sier nå jeg. Eneste måten å komme seg fremover Mulig det er ironi i innlegget, men man blir ikke dyktig av å kjøpe dyrt utstyr... Det er jo så sant som det er sagt, men var ikke helt sånn jeg tenkte. Mann må jo ha utstyr mann ikke kan 100% for å lære. Det er jo masser av knapper på denne blitsen jeg ikke vet hva er til Er jo sånn jeg lærer noe nytt! Når jeg kjøpte speilrefleks hadde jeg jo knapt anelse om hva blender var Du får en billigere blits som ikke har mulighet for rotering og manuell styring av lysstyrkre (tror jeg), men kjøp heller en skikkelig blits selv om det kanskje ikke virker som du trenger det Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Spørs om du er ute etter å lære fotografering eller utstyrsbruk. *kremt* Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Spørs om du er ute etter å lære fotografering eller utstyrsbruk. *kremt* tror vi snakker samme språk Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Spørs om du er ute etter å lære fotografering eller utstyrsbruk. *kremt* Ikke helt enig. Det ene er da ikke i veien for det andre. Faktisk går de vel ganske hånd i hånd. For en som ikke aner hva blender er er det jo umulig å ta portretter med blura bakgrunn, selv om mann ser at det er riktig fotografering. For deg som sikkert har holdt på med det en stund er jo den utstyrsbruks delen sikkert selvsagt, men vi er ikke alle der enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå