Andre_Brenni Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har 15,4" bruker den mye til film, fotoredigering og design..... Trodde ikke jeg ville få brukt for bakgrunnsbelyst tastatur, men det har jeg faktisk, er utrolig kjekt hvis det er litt lite lys i et rom... Tar litt mye batteri men.... Noen gang vært borti Apple Tv?? Jeg bruker min bare til studier,surfing,musikk,film osv. Typisk ungdomsbruk Samme med meg, trodde aldri jeg ville få bruk for bakgrunnsbelyst tastatur, men det er genialt når man sitter i et mørkt rom ja! Apple TV har jeg ikke vert borti nei. Har du? Du var visst ikke så værst bra fyr alikevell du Lurer på om jeg skal kjøpe Apple Tv, men tror jeg venter til det kommer en ny versjon..... Får se....... Lenke til kommentar
i93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har 15,4" bruker den mye til film, fotoredigering og design..... Trodde ikke jeg ville få brukt for bakgrunnsbelyst tastatur, men det har jeg faktisk, er utrolig kjekt hvis det er litt lite lys i et rom... Tar litt mye batteri men.... Noen gang vært borti Apple Tv?? Jeg bruker min bare til studier,surfing,musikk,film osv. Typisk ungdomsbruk Samme med meg, trodde aldri jeg ville få bruk for bakgrunnsbelyst tastatur, men det er genialt når man sitter i et mørkt rom ja! Apple TV har jeg ikke vert borti nei. Har du? Du var visst ikke så værst bra fyr alikevell du Lurer på om jeg skal kjøpe Apple Tv, men tror jeg venter til det kommer en ny versjon..... Får se....... Jeg er ikke verst nei hehe Har vurdert Apple TV jeg også, men blir nok ikke med det første! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 har selv imac faktisk... Lenke til kommentar
EyN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gratulerer med London turen, håper du nytet den til siste øyeblikk.. Når dere er inne på det med Apple Tv. Skal kjøpe en jeg også.. , Hvor mye vil den koste sånn ca? Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer med London turen, håper du nytet den til siste øyeblikk.. Når dere er inne på det med Apple Tv. Skal kjøpe en jeg også.. , Hvor mye vil den koste sånn ca? Den koster fra 2.590 og til 3.390 , kommer annpå hvor mye plass du trenger. http://store.apple.com/no/browse/home/shop..._tv?mco=MTE3MzI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå