Sinna'gurk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 WOHIOOOOOOO SKAL TIL LONDON IN YA FACE I DAG OM 3 TIMER :) yeahhhhhhhh Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Grattis, london er gøy ... Vært der nesten 5 ganger.... skal til sommeren igjen... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nesten fem ganger, sier du? Rundt 4,5, da? Lenke til kommentar
i93 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, han reise halvveis over, men ombestemte seg, og dro hjem igjen. Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Ja, han reise halvveis over, men ombestemte seg, og dro hjem igjen. Neeeeiii..... jeg var et sted som var rett ved london skjønner dere....... Endret 11. mars 2009 av Andre_Brenni Lenke til kommentar
i93 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, han reise halvveis over, men ombestemte seg, og dro hjem igjen. Neeeeiii..... jeg var et sted som var rett ved london skjønner dere....... Ok, i New York? Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ja, han reise halvveis over, men ombestemte seg, og dro hjem igjen. Neeeeiii..... jeg var et sted som var rett ved london skjønner dere....... Ok, i New York? New York?? er du ikke helt god i hodet.. Jeg var i Brighton.... Hvorfor kaller du deg Macbook 24Ghz ??? Du har ikke en 24ghz prosessor... Er det liksom noe å skryte av? jeg sitter med min Macbook Pro 15" akkurat nå (alluminium)..... Endret 22. mars 2009 av Andre_Brenni Lenke til kommentar
i93 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ja, han reise halvveis over, men ombestemte seg, og dro hjem igjen. Neeeeiii..... jeg var et sted som var rett ved london skjønner dere....... Ok, i New York? New York?? er du ikke helt god i hodet.. Jeg var i Brighton.... Hvorfor kaller du deg Macbook 24Ghz ??? Du har ikke en 24ghz prosessor... Er det liksom noe å skryte av? jeg sitter med min Macbook Pro 15" akkurat nå (alluminium)..... Jeg sitter på en Macbook Alu 2,4 Ghz. Det er ikke mulig å ha KOMMA i profilnavnet. Var det litt vanskelig forklart kanskje? Du er bare tåpelig... Endret 22. mars 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Grats, London er alltids fett! Dessuten er alle som i det hele tatt har mac tåpelige, gå vekk fra tråden dere høre hjemme i et eller annet asylum for steve jobs hjernedøde pasienter. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 London er digg om du er der med de rette folka, ellers er det drit. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette gjelder vel for alle steder og situasjoner. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, han reise halvveis over, men ombestemte seg, og dro hjem igjen. Neeeeiii..... jeg var et sted som var rett ved london skjønner dere....... Ok, i New York? New York?? er du ikke helt god i hodet.. Jeg var i Brighton.... Hvorfor kaller du deg Macbook 24Ghz ??? Du har ikke en 24ghz prosessor... Er det liksom noe å skryte av? jeg sitter med min Macbook Pro 15" akkurat nå (alluminium)..... Hva gjorde du i Brighton? Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, han reise halvveis over, men ombestemte seg, og dro hjem igjen. Neeeeiii..... jeg var et sted som var rett ved london skjønner dere....... Ok, i New York? New York?? er du ikke helt god i hodet.. Jeg var i Brighton.... Hvorfor kaller du deg Macbook 24Ghz ??? Du har ikke en 24ghz prosessor... Er det liksom noe å skryte av? jeg sitter med min Macbook Pro 15" akkurat nå (alluminium)..... Hva gjorde du i Brighton? Jeg tok bilder for det meste, også var jeg på The pire (eller hva det heter)... Ja, han reise halvveis over, men ombestemte seg, og dro hjem igjen. Neeeeiii..... jeg var et sted som var rett ved london skjønner dere....... Ok, i New York? New York?? er du ikke helt god i hodet.. Jeg var i Brighton.... Hvorfor kaller du deg Macbook 24Ghz ??? Du har ikke en 24ghz prosessor... Er det liksom noe å skryte av? jeg sitter med min Macbook Pro 15" akkurat nå (alluminium)..... Jeg sitter på en Macbook Alu 2,4 Ghz. Det er ikke mulig å ha KOMMA i profilnavnet. Var det litt vanskelig forklart kanskje? Du er bare tåpelig... Synes ikke det var forklart i det hele tatt jeg.... Har du Macbook eller Macbook Pro?? Elsker begge deler.. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) [quote Synes ikke det var forklart i det hele tatt jeg.... Har du Macbook eller Macbook Pro?? Elsker begge deler.. Hehe Har den nye alu Macen, 13,3" med 2,4 ghz og bakgrunnsbelyst tastatur Hvilken har du da? Enig, den er ELSK! Endret 23. mars 2009 av KVTL Fjerna quote Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hehe Har den nye alu Macen, 13,3" med 2,4 ghz og bakgrunnsbelyst tastatur Hvilken har du da? Enig, den er ELSK! Jeg har 15,4" bruker den mye til film, fotoredigering og design..... Trodde ikke jeg ville få brukt for bakgrunnsbelyst tastatur, men det har jeg faktisk, er utrolig kjekt hvis det er litt lite lys i et rom... Tar litt mye batteri men.... Noen gang vært borti Apple Tv?? Endret 23. mars 2009 av KVTL Fjerna quote Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ro ned med quotinga da for.. faen! London er en kul by Elsker å besøke museum når jeg er der. Ha en fin tur Endret 23. mars 2009 av -B. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har 15,4" bruker den mye til film, fotoredigering og design..... Trodde ikke jeg ville få brukt for bakgrunnsbelyst tastatur, men det har jeg faktisk, er utrolig kjekt hvis det er litt lite lys i et rom... Tar litt mye batteri men.... Noen gang vært borti Apple Tv?? Jeg bruker min bare til studier,surfing,musikk,film osv. Typisk ungdomsbruk Samme med meg, trodde aldri jeg ville få bruk for bakgrunnsbelyst tastatur, men det er genialt når man sitter i et mørkt rom ja! Apple TV har jeg ikke vert borti nei. Har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå