jolieber Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei, jeg er interessert i å kjøpe meg et hjemmekinoanlegg, men har ikke så mye kunnskap på området. Gjennom litt kikking på egen hånd har jeg allikevel kommet frem til to alternativer, som begge passer innenfor mitt budsjett med makspris på 5000,-: 1. Harman/Kardon Cinestart 37 2. Yamaha hjemmekino HTIB9800 Hvilket alternativ mener dere at er det beste? Kom gjerne med andre alternativer som er like gode/bedre Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei, jeg er interessert i å kjøpe meg et hjemmekinoanlegg, men har ikke så mye kunnskap på området. Gjennom litt kikking på egen hånd har jeg allikevel kommet frem til to alternativer, som begge passer innenfor mitt budsjett med makspris på 5000,-: 1. Harman/Kardon Cinestart 37 2. Yamaha hjemmekino HTIB9800 Hvilket alternativ mener dere at er det beste? Kom gjerne med andre alternativer som er like gode/bedre Helt klart HK/JBL pakken. Det er en grei receiver og bedre høyttalere. Lenke til kommentar
sitronkatta Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 jeg er ekspert på dette emnet, og foreslår at du velger den med størst fjernkontroll som har flest knapper. folk blir imponert hvis du kan funksjonene til alle knappene. lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg syntes HK/jbl pakken ser ut som et knallgodt kjøp. Har selv Jbl høytalere i både bilen og hjemmekinoen, veldig fornøyd med merket generelt! Høytalerne passer også godt sammen med Harman/Kardon hvis man ser på lydsignatur! Det eneste mangelen jeg ser ved pakken er at reciveren ikke har Hdmi inganger. Hdmi er helt klart fremtiden og hvis du ønsker og utnytte neste generasjons lyd fra blu-ray, så holder ikke reciveren helt mål. Endret 6. mars 2009 av Nauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har selv hatt HK/JBL-pakken og den er alldeles glimrende. Man kan spille høyt uten at det går ut over lydkvaliteten. Subwooferen leverer også utrolig mye mer enn man skulle tro, helt til rommet "rister". Forsterkeren er kraftig nok til å drive langt større høyttalere, så du har muligheten til senere å oppgradere. Jeg ville ikke vært det minste i tvil om hva jeg hadde valgt. Lenke til kommentar
jolieber Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som vet om et bedre alternativ enn disse to til samme ca pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå