Pysj Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Doro slapp hele fem nye telefoner for eldre og andre med spesielle behov denne uken. Les mer Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 disse er jo geniale for eldre som ikke trenger annet enn å ringe Lenke til kommentar
Zeceer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er genialt av Doro å satse på dette markedet, i stedet for å bli spist levende blant vanlig mobiltelefoner. Ser absolutt et marked for slike produkter. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 334gsm ser svært praktisk ut for eldre, men da kanskje for de eldste av de eldre, som har få personer å ringe til. Men ja, det er virkelig bra av Doro å satse på dette markedet Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Den telefonen uten talltaster virket bare dum, hva om du skal ringe noen du ikke har lagt inn i kontaktlisten? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Den telefonen uten talltaster virket bare dum, hva om du skal ringe noen du ikke har lagt inn i kontaktlisten?Syns denne var veldig bra for veldig unge og veldig gamle. "Små unger" tregner bare å ha 4 personer og ringe til. Samme gjelder som regel noen av de veldig gamle som er på sykehjem, aldershjem eller lignende. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 410gsm ser ut som en genial telefon for alle som vil ha en enkel telefon, ikke bare for dem godt oppi åra... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Så lenge de kan gjøre prosessen med å taste inn pin-kode mer fornuftig på sine telefoner. Da en jobbe på sykehjem så var det en som hadde noe tilsvarende som 338gsm, men det var ingen logisk måte å taste inn pinkoden med mindre en leste bruksanvisningen noe som var egentlig ganske bortkastet for denne personen da pasienten var plaget med dement. Til og med jeg hadde problemer med å få pin-koden på da det ikke var noe logisk knapp å trykke på.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ingen mulighet for å skru pin koden av etter første gangs inntasting? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) ingen mulighet for å skru pin koden av etter første gangs inntasting? Ikke så jeg fant nei. Endret 5. mars 2009 av b-real Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 om jeg husker rett skal fremdeles de gode gamle tallkombinasjonene fungere ved å endre/fjerne pin. husker jeg lekte meg med en gammel motorola 7200 microtac fra 1993~ der måtte man taste inn *#04#gammelpin*nypin*nypin# for å bytte pinkode. husker ikke helt hvordan jeg fikk deaktivert pinkoden, men for å si det sånn: eldre mennesker har gjerne yngre slektninger som har en mobiltelefon ekstra liggende som de kan putte inn simkortet i for å fjerne pinkoden på. som da ofte gjøres i menyen på telefon#2. da er det bare å flytte over simkortet i DORO telefonen - tut og kjør. btw en sånn telefon hadde vært fin for min svaksynte, demente og tunghørte bestefar som fremdeles ikke har lært seg tekst tv applikasjonen via tv siden 1980.. bra gjort doro. dere har laget en fin serie for teknisk analfabete mennesker. det er en del slike der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg