mendooze Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har noen et forslag til hvordan jeg får laget dette til siden min? Har hørt at dere nevner noen PHP-greier men dette har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Gallery Project er det beste systemet. Det er rett og slett überbra! Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 har lastet det ned, men hvordan får jeg det til å virke??? :-? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 RTFM! Neida...du må lese install.txt og følge den Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg lastet det gallery greia i dag, men får den ikke til å virke. Jeg har: chmod 777 .htaccess chmod 777 config.php chmod 755 setup Men siden funker enda ikke, alt jeg får når jeg skal begynne installeringa er: Internal Server Error. Hva har jeg gjordt feil?! kall meg gjerne n00b, men hva står RTFM for?!? :oops: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 kall meg gjerne n00b, men hva står RTFM for?!? :oops: tror det står for "Read the fucking manual" eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det er riktig, det står for Read The Fucking Manual. Over til gallery...installerte du NetPBM? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 nei, har ikke det... hva skal jeg gjøre da?! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Fungerer fint med webgalleriet som Photoshop generer og, der har du full kontroll over hvordan bildet skal være og det fungerer flott i enkel og grei html. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 RTFM står for Read The Fine Manual! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 RTFM står for Read The Fine Manual! morsomt... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Prøv Coppermine Photo Gallery v1.0 RC 3 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Leste noen her som anbefaler Photoshop's galleri generator. Den er helt "grei" men ikke noe mer. Har du prøvd Gallery? Vet du hvor utrolig bra det er!? Du opplaster bare bildet og så resizer den bildet automatisk og lager thumbnails! Gallery er helt konge, og det er sjeldent jeg mener noe er helt konge... Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Nå har jeg lest den jævla manualen men det var fortsatt gresk for meg så kan du (værsåsnollværsåsnill)fortelle meg hvordan jeg får den til å virke.du virker som en som har satt seg inn i dette og jeg ber på mine knær om din ekspertise Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har du prøvd Gallery? Vet du hvor utrolig bra det er!? Du opplaster bare bildet og så resizer den bildet automatisk og lager thumbnails! Gallery er helt konge, og det er sjeldent jeg mener noe er helt konge... Hvor finner jeg/vi dette Gallery da? Du mener vell ikke Gallery Project vell? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jo, jeg mener Gallery Project (http://gallery.sourceforge.net). Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Nå har jeg lest den fordømte manualen men det var fortsatt gresk for meg så kan du (værsåsnollværsåsnill)fortelle meg hvordan jeg får den til å virke.du virker som en som har satt seg inn i dette og jeg ber på mine knær om din ekspertise Jeg hentyder til deg Piranha Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det var jo akkurat det jeg ikke fikk til.... Jeg lastet det gallery greia i dag, men får den ikke til å virke.Jeg har: chmod 777 .htaccess chmod 777 config.php chmod 755 setup Men siden funker enda ikke, alt jeg får når jeg skal begynne installeringa er: Internal Server Error. Hva har jeg gjordt feil?! Du nevnte NetPBM, hva er det? Og hvordan installerer jeg det? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du nevnte NetPBM, hva er det?Og hvordan installerer jeg det? Huff og huff...jeg får vel si RTFM igjen...det er fil som bare omhandler instalasjonen tror jeg -les den. Tingen er at ikke alle tillater å ha gallery på serveren da den bruker _litt_ () for mye ressurser når den skal resize bilder og slikt. Tross alt, alt skjer hos serveren og ikke hos klienten. Jeg hadde også store problemer med Gallery, men tingen var at jeg bomma (maaange ganger) med local path'ene. Du må lissom tenke fra serveren sitt ståsted. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 bruker gallery jeg og (mest for å teste det egentlig) og er veldig fornøyd hittil men som mange tydeligvis har merket er det litt vanskelig å legge inn, men det jeg etter mange prøvelser fant ut at fungerte var å gjøre nøyaktig det som står i manualen som følger med, og egentlig ikke tenkt for mye selv da blir det lett litt tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå