tigulli Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har noen erfaring med noen modeller til denne typen? (L7590, L7680, L7780) eventuelt andre modeller Jeg er på jakt etter en multifunskjons blekkskriver som har følgende egenskaper: - mulighet for store blekkpatroner (ekstremt lei av å bytte blekk) - 2 sidig utskrift - raske utskrifter og kopiering - må kunne kobles til nettverk, trådløst er ikke noe must - generell god kvalitet, skal ikke ha noe til 999,- - automatisk mating av en bunke ark for kopiering, scanning Kom med erfaringer eller tips, også til andre merker som skule stille mine krav. PS, laser tror jeg ikke er tingen da jeg ønsker å ha en noenlunde kvalitet på foto utskrift. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 hvis du vil spare på blekk kostnadene så er første regel å bruke separate farger. den neste blir å satse på lavest mulig pris. det finnes refill systemer , men jeg er ikke sikker om du da får originalblekket for en stund siden så var det en her på hardware som hadde byget sitt eget system der han brukte svære tenker ( ca 1 litter ) og førte blekket i slanger til de originale patronene. nå får vi håpe at den personen svarer og forklarer lit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå