telesat Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har registrert at der er stor forskjell på Cpu temperatur i bios, og den temperaturen som vises i asus probe/ Motherboard Monitor Er det noen som har samme erfaringer, hvilken temp er rett. På min maskin viser bios fra 53-63 , MBM viser 10 grader lavere. Hva skal jeg stole på?????????? :-? Athlon XP 2200+ Asus A7V8X Saphire Radeon 9100 64mb Twinmos 2700 2x256 Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Husk at når du ser temperaturen i biosen er den idle. Når du ser temperaturen i motherboard monitor, så systemet litt mer belasta. (tror jeg) Lenke til kommentar
sTRuL0 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg registrerer enormt store forskjeller i asusprobe og i BIOS. Asusprobe kan finne på å vise 59. grader plutselig, hvorpå jeg hiver meg på avknappen, da prosessoren min pleier å ligge på 40* ved load. Når jeg med en gang hopper inn i bios, så viser det 35*. Dette med nyeste Asusprobe. Kan ikke tenke meg at prosessoren kan minke så mange grader på ca 10 sekunder? Stoler på BIOS, jeg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå