ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg skal ha et foredrag på mellom 30-40 min med en annen klassekamerat om internasjonale samarbeidsorganisajsoner. Vi tenkte vi skulle fokusere på ca. 5-6 av de største og mest kjente, liste opp noen andre store og viktige, og vi skal nevne litt om noen som er viktige for Norge. Vi skal også enkelt forklare hva en internasjonal. Det jeg trenger er hjelp til å finne de mest kjente organisasjonene, spesielt de som er viktige for Norge. De vi har er: -FN -Amnesty -NATO -Greenpiece? -Røde Kors/Halvmåne Lenke til kommentar
LE0910C22 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg skal ha et foredrag på mellom 30-40 min med en annen klassekamerat om internasjonale samarbeidsorganisajsoner. Vi tenkte vi skulle fokusere på ca. 5-6 av de største og mest kjente, liste opp noen andre store og viktige, og vi skal nevne litt om noen som er viktige for Norge.Vi skal også enkelt forklare hva en internasjonal. Det jeg trenger er hjelp til å finne de mest kjente organisasjonene, spesielt de som er viktige for Norge. De vi har er: -FN -Amnesty -NATO -Greenpiece? -Røde Kors/Halvmåne UNICEF Endret 27. april 2009 av andreaer93 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Care Greenpeace Bellona Pugwash Leger uten grenser Fredskorpset Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Ferdig med den for lenge siden Fikk 6'er. Bellona er vel ikke akkurat noen internasjonal organisasjon og UNICEF er en del av FN. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ikke det? Hva skjer med kontorene i Belgia, USA og Russland? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Trodde det bare var norsk Læreren min svarte ja på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå