Gå til innhold

svært varm lenovo laptop med Ubuntu 8.10

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har brukt Ubuntu 8.10 på min lenovo 3000 N200 laptop ei stund no, og er stort sett fornøyd. Eit problem eg like vel har, og som eg ikkje har klart å finne noko løysing på, er at laptopen blir svært varm. Det er slik at vist eg har laptopen på fanget, så kjener eg at den er svært varm, og tastaturet blir nesten ubehageleg å skrive på. Eg har tenkt at det gjerne er prosessoren som blir for varm, og har forsøkt å skaffe noko info om dette, men når eg prøver å få opp noko info om temperaturen, så får eg opp melding om "no therminal monitor support". Dette problemet med varme hadde eg ikkje med Winxp. Det har også hendt eit par ganger at pcen har totalt stoppet opp når eg har kjørt openoffice. Kan samtidig hende at det er eit problem med openoffice, og ikkje med varmen...

Prosessoren i maskina:

processor : 0

vendor_id : GenuineIntel

cpu family : 6

model : 22

model name : Intel® Celeron® CPU 530 @ 1.73GHz

stepping : 1

cpu MHz : 1728.974

cache size : 1024 KB

fdiv_bug : no

hlt_bug : no

f00f_bug : no

coma_bug : no

fpu : yes

fpu_exception : yes

cpuid level : 10

wp : yes

flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss tm pbe lm constant_tsc up arch_perfmon pebs bts pni monitor ds_cpl tm2 ssse3 cx16 xtpr lahf_lm

bogomips : 3457.94

clflush size : 64

power management:

Er det nokon som har noko tips om kva som kan gjøres med eit slikt problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpne Synaptic og legg inn programmet "sensors-applet"

evt

sudo apt-get install sensors-applet

Deretter høyreklikk på GNOME-panelet > Add to panel > Hardware Sensors Monitor.

Når du får den opp kan du høyreklikke på den og velge Preferences, og deretter Sensors for å velge hvilke sensorer du vil overvåke. Du kan også ta vekk ikoner og sette oppdateringsintervall. Greit å ha for å følge med på temperaturen på CPU/skjermkort osv. Du blir spurt om å legge inn hddtemp også, som overvåker temperatur på harddisken.

Evt kan du sjekke CPU-temp med:

cat /proc/acpi/thermal_zone/THRM/temperature

Også har du:

acpi -V

Endret av oj88
Lenke til kommentar
Den generasjonen Celeron-prosessorer har ikke SpeedStep, så de maskinene blir grådig varme uansett hvilket OS du kjører.

Den har forsåvidt vert varm med Win xp, men den har ein tendens til å bli mykje varmere i Ubuntu enn i Xp... Synest det virker litt merkeleg.

Sensor applet, "cat /proc/acpi/thermal_zone/THRM/temperature" gir berre "no sensores found" og "No such file or directory".

Lenke til kommentar

Dotter mi har same PC og same problem. Løyste seg ved å skru opp dekselet og reinse vifta for støv. Tempen ligg no på mellom 50 og 60 grader.

Elles bør det nemnast at å køyre Ubuntu på denne maskina er noko heilt anna enn å køyre Vista. No virkar PCen kjapp, noko han absolutt ikkje gjer i Vista. Dotter mi gav klar melding om at ho aldri skulle bruke den "Ubuntu dritten" som pappa bruker, men eg la det likevel inn. Etter å ha prøvd, har ho ikkje logga seg inn på Vista igjen. :thumbup:

Følg denne HowToen for å installere lm-sensors og applet for å vise temperaturen viss du ikkje allereie har gjort det.

https://help.ubuntu.com/community/SensorInstallHowto

Lenke til kommentar

Jeg har akkuratt lagt inn 8.10 på Thinkpad x60s som jeg benytter. Syns cpu temp var rimelig høy her isted siden vifta bråket en del. Kjørte så opp sensor applet her og den viste ca 60'c idle på hver cpu.

Tok av tastaturet på maskinen og blåste ren vifta, nå idler den på 45'c. Støv kan være en faktor ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...