1915 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) etter jeg quita gta san andreas, så kom denne meldingen opp: "skjermdriveren sluttet å svare, og er blitt gjenopprettet" så driveren funker ? hva er det som gjør at det blir slik ? er windows vista ultimate sp1 med alt av oppdateringer. installerte vista igår og tok windows update Endret 5. mars 2009 av Danielsm Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Gjennoppretta betyr som regel at den funker igjen ja Dersom du ikke har noen problemer, så er det ikke noe stress.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 ja det funker, har heller ikke noe problemer. men lurer liksom på hva det kan være så gjør slik at det kommer sånn ? det skjer jo ikke bare helt tilfeldig Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Altså, det kan være små feil i prosesser og lignende. Kan ha opstått en feil når du quita programmet. Er ikke noe jeg ville vært bekymra for Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Har opplevd det samme selv noen ganger. Null stress. Jeg oppdaterte driveren til skjermkortet og har ikke opplevd dette igjen. Endret 15. mars 2009 av A-Dawg Lenke til kommentar
OlaMiniJr Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei! Har hatt samme problemer nå i det siste. Har nettopp begynt å bruke enda en monitor og kjører Dual-Screen. Ender opp med at skjermene blir helt svarte (varer i 2-5 sek), og etterpå får jeg samme melding: "Skjermdriveren har sluttet å fungere, men er blitt gjennopprettet." Av og til ender det med at PCen restarter seg... Spørsmålet er bare "Hva skjer?!" Det egentlige spørsmålet er vel "Hva bør jeg gjøre?" Noen som har en god forklaring eller som kan hjelpe meg med å fikse problemet? Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har opplevd det i to spesifikke tilfeller: ved overklokking(skjermkortet) og når jeg hadde implementert GL_EXT_framebuffer feil. Hvis du føler deg truffet er det lett å fikse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå