hitokiri Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nokia Maps begynner å bli voksen. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ser veldig bra ut dette, får vel installere og prøve. Det ser ut som om redaksjonen har testet dette på en E71? Var dere borti bugs, ustabilitet eller andre negative ting? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 En og annen småbug finnes. Ikke noe alvorlig. Jeg brukte dette programmet uten problemer. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Husk at dette er en BETA! Med andre ord, feil og bugs kan oppstå ja. Har brukt Maps 3.0 siden den ble sluppet, og må si det er veldig veldig bra blitt nå! Men dere unnlater å skrive om at Maps 3.0 har fotoboksvarsler!!! Den angir også hastighet på stedet, og sier fra når du overstiger fartsgrensen. Så ja, dette er store skritt i riktig retning. Anbefales! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Synes det var overraskende mange 3D byggninger å finne i Oslo. Tippet på 2-3 byggninger i Oslo sentrum med tanke på at det er en relativt liten by, men der tok jeg feil Lenke til kommentar
Cevillan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Husk at dette er en BETA! Med andre ord, feil og bugs kan oppstå ja. Har brukt Maps 3.0 siden den ble sluppet, og må si det er veldig veldig bra blitt nå! Men dere unnlater å skrive om at Maps 3.0 har fotoboksvarsler!!! Den angir også hastighet på stedet, og sier fra når du overstiger fartsgrensen. Så ja, dette er store skritt i riktig retning. Anbefales! Har også brukt Maps 3.0 siden den ble sluppet, men har til gode å se at den har varslet om en eneste fotoboks... Eneste den gjør er å gi beskjed når du kjører 1 km/t over "Maksimalt tillatte fartsgrense", som er bare grenseløst irriterende, og tvinger meg til å slå av stemmenavigeringen. Ellers funker 3.0 bra. En mulighet som jeg savner er at kartet viser den retningen man kjører (når man ikke kjører på navigasjon), istedet for konstant å vise mot nord... Dette gjør da vanlige GPS'er. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen andre som har problemer med å legge dette inn på telefonen sin? Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du blir varslet ved at tallet i skiltsymbolet (feks 60) blinker med ett kamera symbol. Ikke sikkert alle fotobokser er lagt inn, men har fungert på veldig mange jeg har passert. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har prøvd det på 5800? Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Står ingenting om at det skal fungere på 5800 XM.. Men om noen hadde giddet kan enn jo prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg