k_flaathe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Heisann. dette er egentlig ikke et problem, men hver gang jeg slår på kontrollen, så viser den enten port 2 eller 3! men -aldri- 1! ganske irriterende, da noen spill krever at man har kontrolleren på port 1. hvorfor skjer dette, og hvordan fikser man det? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Heisann. dette er egentlig ikke et problem, men hver gang jeg slår på kontrollen, så viser den enten port 2 eller 3! men -aldri- 1! ganske irriterende, da noen spill krever at man har kontrolleren på port 1. hvorfor skjer dette, og hvordan fikser man det? du kunne jo prøvd og resete hele playstation uten lagringen, da med å ta ut kontakten i to dager eller noe sånt for det går ikke ann og ha det bare sånn fram og tilbake pga. ekstra batteri inne i playstation, men du har ikke sånn blu ray kontroll for og film for det kan være at du bruker den først og det teller som en kontroll. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hold inne home-knappen og prøv å sette kontrollen som nr1 der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du har ikke USB donglen fra Guitar Hero i? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hold inne home-knappen og prøv å sette kontrollen som nr1 der. Ja, eller skru av alle kontroller og koble til den du vil ha som nr 1 med USB kabel før du skrur den på. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Det er da fullt mulig å sette kontrolleren til port 1 i menyen. Men jeg ville levert inn maskine, for dette høres merkelig ut. Kjedelig med alle spillene som krever port 1. Har du testet det? Endret 5. mars 2009 av Vertigo500 Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Heisann. dette er egentlig ikke et problem, men hver gang jeg slår på kontrollen, så viser den enten port 2 eller 3! men -aldri- 1! ganske irriterende, da noen spill krever at man har kontrolleren på port 1. hvorfor skjer dette, og hvordan fikser man det? du kunne jo prøvd og resete hele playstation uten lagringen, da med å ta ut kontakten i to dager eller noe sånt for det går ikke ann og ha det bare sånn fram og tilbake pga. ekstra batteri inne i playstation, men du har ikke sånn blu ray kontroll for og film for det kan være at du bruker den først og det teller som en kontroll. Nei har ingen blueray-kontroll. Hold inne home-knappen og prøv å sette kontrollen som nr1 der. Det er nettopp det jeg gjør hver gang....? Du har ikke USB donglen fra Guitar Hero i? Nei, men den brukes av og til? Aner ikke om det skulle ha noe å si, men tingen er at jeg har bare 1 kontroller.. Det er da fullt mulig å sette kontrolleren til port 1 i menyen. Men jeg ville levert inn maskine, for dette høres merkelig ut. Kjedelig med alle spillene som krever port 1.Har du testet det? Testet... hva? Har ingen planer om å levere inn ps3'n bare pga kontrolleren viser feil foretrukket port.. Som sagt, dette er ikke et problem jeg har, men en irritasjon. Det finnes ingen lett måte å gjøre dette på tydeligvis? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Usb dongelen til guitar hero tar port 1 automatisk selv om gitaren er avslått.. samme med buzz sin dongle osv. Hos meg starter kontrollen opp som nummer 5, pga av trommer, buzz, bass og guitar.. Men når jeg napper ut alt som står i usb portene så starter den alltid som 1. Forholdsvis overbevist om at problemet ditt løser seg om du napper ut alt som står i usb portene.. Endret 5. mars 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
mad-man Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet ikke hva det er, men jeg bestilte meg 2 pakker. (guitar hero aerosmith og Guitar hero world Tour.) Jeg får bare koblet til den ene gitaren. (den som var med World Tour) noen tips!? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Altså, holder inne PS-knappen -> Controller settings -> Reassign controller? Hvis det ikke fungere å reassigne der så må det være noe galt med PS3en. Endret 6. mars 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mine kontrollere vil ikke connecte i det hele tatt Lenke til kommentar
dannad Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mine kontrollere vil ikke connecte i det hele tatt Sikker på at det ikke bare er batteriet som trenger en oppladning? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mine kontrollere vil ikke connecte i det hele tatt Sikker på at det ikke bare er batteriet som trenger en oppladning? Om de fire lysene på toppen blinker når han trykker PS-knappen er det nok ikke det? Dessuten har han jo prøvd med USB-kabel. Noen venner med PS3 du kan prøve på? Husk at du må koble til første gang med USB og så trykke PS-knappen da for at PS3 og kontroll skal parres. Om det fungerer fint på en annen PS3 må det være mottakeren på PS3en? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har ikke testet det hos noen andre nei... FÅr vel gjøre det en gang snart, håper jeg slipper å levere maskinen inn på reperasjon. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 har du prøvd å resette kontrollen med reset-knappen under? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis den var til meg, så ja. Har gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis den var til meg, så ja. Har gjort det flere ganger. Har du koblet kontrolleren til ps3 med usb kabelen? For så å trykke på playstation knappen? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, da kobler den seg til, noen ganger. Når jeg trekker kontrolleren ut igjen så kobles den fra... Lenke til kommentar
mad-man Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg fikk ikke en gang med usb kabel! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det følger ikke med usb kabel på kontroller man kjøper seperat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå